Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg og sambo hadde en pause. Og jeg fant så klart en "lekekamerat" ... Også oppdaget jeg at jeg var gravid, og det kan faktsik være lekekompisen som er faren. Sambo vet det, og vi er faktisk sammen igjen. Han gleder seg til og bli pappa (selv om det ikke er hans gener). Men lekekompisen tvinger meg til og ta abort. Jeg og sambo vil ha dette barnet, uten og ha noe med han andre og gjøre i det hele tatt. Han truer meg blant annet med og ringe moren og faren min, at han skal plage meg resten av livet, stresse meg, og han skal ha ungen like mye. Og syter og klager at jeg ødelegger livet hans. Så hvorfor bry seg da? jeg og sambo kommer ikke til og si til familiene våres at det evt ikke er hans gener. Men gruer meg sånn dersom familie og venner sier "han ligner ikke på deg da". Hjelp . Så er snart 2 mnd på vei,og har jo egnetlig bestemt oss for og ha ungen. men hva skal jeg gjøre med han andre? har bare så lyst til og si jeg har tatt abort., så slipper jeg han noe mer. men tenk om ungen ligner grusomt mye på han andre... Åh.. feller noen tårer nå er så i tvil. har ikke lyst til og ta abort. Sambo har til og med spredd nyheten om at vi skal ha en babis. :.( HELP ME:(
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Kan være en sjangse å ta, men du kan jo si det ikke er hans.. Men skulle det være det har jo dere et problem, for barnets del tenker jeg. Det fortjener å vite hvem den biologiske faren er. Din samboer vil jo allikavel være pappaen..
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 Dere høres usannsynlig umodne og unge ut.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2008 #4 Skrevet 20. oktober 2008 vet ikke om vi er umodene jeg. Vi har vært sammen i 4 år (uten om den pausen vi hadde i sommer/høst). Han er 28 og jeg er 22.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2008 #5 Skrevet 20. oktober 2008 jeg tror det beste er å være ærlige fra starten. Ta en test og finn ut hvem som er faren, dersom han andre er faren har han rett til å vite det og jeg hadde også ville vært ærlig med barnet og fortalt hvem som er faren fra det er lite, løgner baller på seg og kan bli store. Dette med truslene er forhåpentligvis bare nå i starten pga han er fortvilet, han roer seg nok ned etterhvert. Etter barnet blir født for han ta valget om han vil ha noe med barnet å gjøre eller ikke(om han er faren da) Og om du ikke har lyst til å ta abort så tar du ikke abort!
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2008 #6 Skrevet 20. oktober 2008 Abort er uansett ikke noe alternativ siden dere ønsker å beholde barnet.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2008 #7 Skrevet 20. oktober 2008 det kan vel ikke ann og teste det før etter barnet er født?
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2008 #8 Skrevet 20. oktober 2008 Hvis din "lekekamerat" skulle vise seg å være barnets biologiske far, kan dere kanskje veldig tidlig ordne det sånn at samboeren din adopterer barnet. Så er ting i orden juridisk og bf kan forhåpentligvis senke skuldrene. Så super samboer du har forresten. Mange menn er veldig opptatte av dette med "gener" og sånn. Håper alt ordner seg for dere!
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2008 #9 Skrevet 20. oktober 2008 Samboern hennes får vel ikke adoptere hvis han andre setter seg på bakbeina? Og tenk om man brukte kondom sammen med "lekekamerater", da hadde mange vært spart for mye rundt omkring...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå