Flippa m Frida Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 At vi satt inn det eneste egget som ble noe av på det 2.tellende prøverørsforsøket. Og for et aldeles nydelig og perfekt resultat det ble av det! Akkurat nå sover hun søtt midt i mammas og pappas seng med "klute kanin" trygt mot nesetippen. Snart våkner hun nok og skal "prate". Hun gurgler i vei og er så sosial. Og så skal vi på babysvømming i ettermiddag og plaske rundt med de andre babyene. Jeg lå på sofaen i går kveld og så gjennom kalenderen på mobilen for september og oktober i fjor; "spray 07.55" "Spray 19.55", så over til sprøytetidspkt. som jeg måtte huske, UL-avtaler og tidspkt for eggløsningssprøyta. Så ufattelig takknemlig jeg er for at vi skulle få bli foreldre til denne nydelige lille jenta, som ikke bare er livets lys for oss, men for besteforeldre og onkler. Jeg håper så inderlig at alle dere her inne skal få bli denne gleden til del, og takke for at så mange av dere var en uvurderlig støtte for meg på denne tiden i fjor. Og ikke minst for at dere klarte å glede dere over at vi lyktes når dere selv var midt oppe i det. Jeg vet at det er tøft, så derfor så veldig beundringsverdig og empatisk. Hold motet oppe er alt jeg kan si, ha håpet i hjertet. I forfjor hadde jeg en så trist jul pga av barnløsheten vi strevde med, mens i år skal jeg sitte med en 5 mnd gammel jente på fang og tindre sammen med henne. Takk for at jeg fikk dele litt av tankene mine om denne dagen. Hjertet mitt ble bare litt for lite for alt som presset på..
MK73 Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Tusen takk til deg, Flippa! En ekstra nuss til Frida :-)
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 21. oktober 2008 #3 Skrevet 21. oktober 2008 Hei på deg kjære Flippa ) Det er alltid godt å lese om happy endings, og din historie varmer meg jo veldig,da jeg husker godt vi var i forsøk sammen. Nyt de gode dagene med vesla Flippa ! Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå