Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange av oss er det? Skriv dere gjerne på om dere er 86 eller 88 også altså! :)

Og det hadde også vært morro om man fikk med hvor i verden man er fra..

Jeg er 87`modell og venter på min kjære... Bor i Buskerud

Videoannonse
Annonse
Skrevet

87-modell og ønskeprøver. Må nok vente en del år til min kjære er klar:(

Bor i Bergen

Skrevet

Heihei!

Jeg er 87-modell og er så lei av å vente på samboeren min.. har ventet i over 1 år nå. Det som er med samboeren min er det at av og til når jeg snakker om barn og det å prøve så virker det som om han vil.. og noen dager senere så har han skiftet mening. Har sluttet med P-pilla, men har ikke startet prøving enda:-( Lei av å vente!

Bor foresten i trøndelag.

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei.

Så godt å se at det er flere her på min alder, føler meg litt unormal fordi jeg har et så sterk ønske om å få barn nå.;-) Alle sier jo at jeg er så ung og at "det er vel mye du skal gjøre før du vil ha barn".

Har ventet i snart ett år, og det blir kanskje ett halvt år til - men mest sannsynlig halvannet år..:/

Bor i Bergen.

• 3 uker senere...
Skrevet

Er 87modell.. Og har hatt lyst på barn en stund, men ser ikke ut til at det skjer. Agder.

Føler at det er mange fordommer om man er på vår alder og har lyst på barn, man er for ung, og man er ikke klar. Huff.

Skrevet

hei!

86-modell her.

Jeg sliter også med å få med samboeren.. JEg slutta med p-pilla for ca 6 mnd siden pga sterke humørsvigninger. Har siden den gang vært uten prevansjon, kun hoppa av i svingen. Men den siste måneden har han plutselig begynt å sprute inni meg.. Men han sier at han ikke vil ha barn helt enda.. hmm.. vet ikke hva jeg tror eller hva jeg skal gjøre. Håper jeg blir gravid:) Så er vel litt "lure-prøver" siden han ikke vet at jeg sitter å surfer masse på BIM og andre babysider:) han bare spruter han..:)

Skrevet

hehe 86 modell her å venter mitt andre barn. sambo er 88 mod. han var klar når han var 17 så da fikk vi vårt føste barn å venter som sagt vårt andre. nå er han 20

Skrevet

Hei!

Da kan jeg faktisk gå vidre.. :-S

Jeg har også en kjæreste som er prøver, men ikke innrømmer det.. hehe.. Han har hele tiden hoppet av i svingen, men nå kommer han inni meg, å sier vi får se hva som skjer, for en unge hadde vært koselig .. :-D

Men prøver? Neeeeida... Hehe... Iallefall, da er jeg med i "bli gravid" gjengen jeg.. Jippiiiiii.... :-D

Skrevet

hei, er 88 modell, sambo er 81,bor i buskerud, , noen fler i buskerud? hvor i buskerud? ? :)

Skrevet

86- modell her! Sambo er også 86, både jeg og han har vært klar, egentlig siden noen måneder etter at vi ble sammen for ca. 3 år siden. Han er (om mulig) mer ivrig enn meg! :P Har sagt at han ønsker seg en positiv test i julegave ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...