Gå til innhold

Noen flere som meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!

87`modell som bare går å venter på "tillatelse" fra min kjære til å begynne prøvingen.

Utrolig babysyk, ser på babyting, barnevogn, møbler og klarer ikke la være å tenke på akkurat det med baby..

Nå er min kjære lei av å høre om maset mitt, og jeg tror kanskje jeg trenger noen i samme situasjon å snakke med. Noen andre som føler det sånn?

Send meg en pm da vell...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

forresten, kommer ikke inn på postboksen min, så skriv heller ett svar her da vell.. :D

Skrevet

heisann... vel, er ikke helt i samme situasjon som deg da... Har en lita jente fra før. så no tenker vi på søsken. Er i 1.pp no. Bare går å venter på mensen som skal komme innen onsdag.. håper jo den uteblir så klart :P

Men har en sambo som er begynt å bli i tvil om han er klar for en til no. Men han får bare være klar ;) for jeg er ihvertfall VELDIG klar......

Skrevet

Heihei!

Kjenner meg godt igjen i din situasjon. Vi har nettopp sluttet med prevensjon, men er ikke ordentlig prøvere.

Jeg er klar for barn, og gjør akkurat det samme som deg.. Sitter og ser på forskjellig utstyr og klær, og kan egentlig ikke vente med å handle inn alt som man trenger (og kanskje ikke trenger=) ) Men mannen min er ikke helt på det stadiet. Han har tenkt at det kommer når det kommer, også får vi bare ta det med ro imens.

I begynnelsen syns jeg det var litt vanskelig, men etter som tiden går, forstår jeg ham bedre og bedre. Man er tross alt to om det, og det er viktig at begge er klar for det arbeidet som fører med det å få et barn.

Etter hvert som tiden går, skal du se at han kommer etter. Ikke sikkert han blir like babysyk som deg, men sånn er det bare. Mannen min er ikke babysyk, men blir for hver dag som går litt mer interessert. Han har bestemt seg for å engasjere seg spesielt i valg av bilsete og vogn, for som bilfanatiker syns han det er viktig at det utstyret blir bra=)

Har dere sluttet med prevensjon? Dere må jo ikke begynne ordentlig prøving for det om. Det kan jo sette litt tanker i sving hos din kjære.

Fortell i alle fall hvordan det går etter hvert, fint å ha andre i lignende situasjoner. Alltid godt å lufte tankene litt med andre=)

Skrevet

Hei, og takk for svar.

Jeg vet man ikke bare er en om det, og det er det som irriterer meg og. Jeg skjønner hans side av saken, men samtidig stopper jo det lissom litt for meg også da, så synes fortsatt det er fryktelig vanskelig..

For hver mnd med mensen så blir jeg bare litt mer trist.

Har ikke brukt prevansjon siste 8 mnd iallefall (sluttet med pillen pga hormonene), og hopper av i svingen. Og det har ikke ført til noen graviditet heller. Akkurat det er jeg egentlig litt glad for, vil jo at vi skal ønske det begge to.

Men synes fortsatt det er vanskelig at det bare er jeg som ønsker..

Og ja, han har blitt mye mer medvillig de siste 6 mnd, men virker som om veien fortsatt er lang å gå..

Hadde han nå bare vist interesse for bilstolen... eller vogna.. I det minste vist noen interesse for å i det hele tatt snakke om det.. :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...