9ta Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 Er det noen som har opplevd å blø etter sex?? Igår når jeg gikk på do etter sex så var det en del helt friskt lyst blod som kom ut, jeg tenkte at det kanskje var TR som kom litt tidligere (IKM onsdag) men fargen var helt annerledes enn vanlig mens. Idag er det ingenting, bare litt lysebrun/rosa utflod, samme som jeg har pleier å ha ca 4-5 dager før mens. Så det var kun rett etter sex. Noen som vet hva denne blødningen kan være?? Er kroppen bare blitt litt føcka etter prøving, og for mye tenking tro?!?.... Hilsen en utolmodig prøver, som håper å slippe å gå over i 6.pp
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg vet ikke.. beklager.. kan jo bare hende du har fått noe slitasje rifter? blitt litt hyppig besøk der på en måte.. ?
ida_hs Skrevet 20. oktober 2008 #4 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg har ikke hatt det, men en vennine av meg pleier å blø noen ganger. Å det er antagelig at det blir rift inni der.. Lykke til..
9ta Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. oktober 2008 Ah, det er litt godt å høre at det kanskje bare kan være det som er problemet Ble litt bekymret her en liten stund, har aldri opplevd noe sånt før så her gikk tankene i spinn for å si det sånn..hehe Men takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå