Ida-mor-1 gutt + 1 jente <3 Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 Sliter med treg/hard mage etter fødselen for 4 uker siden... Gruer meg skikkelig til å gå på do hver gang for det e4r så vondt! Noen som også har hatt det sånn og har noen gode råd? Jeg prøver å drikke mye... All væsken går jo i morsmelka virker det som for jeg må jo aldri tisse lenger... Tisser ca 2-3 ganger daglig, max!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Spis svisker!!! Funker fint. Du får kjøpt dem i bakeavdelingen som regel, i poser.
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 duphlalac eller hva det heter kjøpt på apoteket.. virka supert på meg... )
Kamomille Skrevet 20. oktober 2008 #4 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg brukte duphalac hver dag i ialleffall 6 uker etter fødsel. Livredd for hard mage.. hihi:)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 20. oktober 2008 #5 Skrevet 20. oktober 2008 Svisker, svisker og svisker. Det serverte de til og med på barsel:-) Ingen annen bivirkning enn det du er ute etter:-) Kjøp de stenfrie, så er det bare å slå seg løs. Lykke til.
Ida-mor-1 gutt + 1 jente <3 Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. oktober 2008 duphalac, hva er det? er det en sånn olje man drikker? fikk noe på sykehuset når jeg fødte førstemann, men husker ikke hva det het. synes det navnet hørtes litt kjent ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå