Smiley:) Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 Heisan:) Da kan jeg også luske meg inn her. Er 4+4 i dag, så det er jo ingenting....... Håper at spiren sitter godt fast denne gang....... Kjenner at jeg er mer bekymra denne gang. Får bare prøve å slappe av litt... Ha en strålende dag alle sammen. Klem
Lillegutt07ogKnøttet09 Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Gratulerer og velkommen! Jeg er også 4+4! Også mer bekymret denne gang enn sist..... Men sist leste jeg ikke og var ikke så aktiv her inne og på babyverden som nå....Leser jo så mye rart... Men lykke til videre i allefall, må tru det går bra m oss:) Klem
Amy 06 blir storesøster:) Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 lykke til... jeg også har vært mere redd denne gangen siden jeg har hatt 2 spontan aborter på 1 år, men denne gangen ser det ut til at det går bra... tenk positiv i allefall:)
Smiley:) Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. oktober 2008 Heia:) tusen takk:) Gratulerer så masse til deg også Denne gang skal vi greie det, og følge hverandre...... Kjekt å ha noen å dele det med. Man leser veldig mye rart, og det er vel ikke alltid like bra..... Hvor gammel er du?? var du langt på vei første gang. Jeg mista i SA og hadde utskrpning 19juli, 11uker på vei...... Lykke til også til deg...... Klemklem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå