Gå til innhold

hjemmeværende med barnehageplass

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er hjemmeværende med to barn. Er gravid igjen og det er risokosvangerskap. Ingen utenom familien som vet at jeg er gravid igjen. Tenker nå på å søke jentene på deltidsplass i barnehage, men frykter reaksjonene pga. at jeg bare går hjemme uansett. Grunnen til at jeg tenker på barnehage, er at jeg ikke kan dra på turer og lignende med de siden jeg må ta det med ro. Hva tenker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som det mest ansvarlige du gjør er å søke om deltidsplass om du vil det beste for barna dine.

Skrevet

Kjære deg! Håper virkelig du lar hensynet til at dette skal ende bra kommer før hensynet til hva andre mennesker tenker og synes.

Er du villig til å risikere babyen din for å tilfredsstille andre menneskers sladdervirksomhet? I guess not. Og da er vel valget lett. Prøv å få barnehageplass til dine to små, de har godt av å få leke med andre og oppleve spennende ting som de gjør i barnehagen. Og du kan ta godt vare på den i magen.

Du vil alltid oppleve at noen mennesker er mer opptatt av andre og sladrer om dem. Prøv å se for deg dem som enkle mennesker med svært lite innhold i livene sine. Det er mennesker som lever etter KMM-prinsippet. Kos med misnøye. Og da trenger de å dra andre inn i dritten sin også.

Skrevet

Ikke tenkt på hva andre skal si, det er det aller beste for jentene dine å få gå i barnehage! Deltid er perfekt, så kan de være litt hjemme og litt i barnehagen.

Skrevet

Tusen takk for hyggelige svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...