Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 Bakte det på lørdag og det er jammen et brød som man kan kose seg med. Om man har i deilige saker med smak, så trenger man igrunn ikke så mye annet enn brød:-) Tror jeg må lage et i dag også! Nam nam:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Bakermester harepus er en dyktig baker:-) Kos deg med snadderbrød, så kan jeg stå for latten:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå