Gå til innhold

Gravid for 3 gang?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en veldig følelse av at jeg er gravid igjen, har to jenter på 2 og fem år fra før. Har murringer nederst i magen, sover dårlig om nettene, øm i brystene, og oppblåst. Hvilke symptomer har dere som skal ha i begynnelsen av juli? Jeg venter mensen om to uker, kan vell ikke ta en test før det? Er det vanlig å ha symptomer så tidlig? Husker ikke fra sist... Fint om så mange som mulig kan svare meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg testet positivt idag og skal ikke ha mensen før torsdag/fredag. Jeg fikk ømme pupper noen dager etter EL og har det enda, også fryser jeg mye, sover dårlig på natten... Ellers har jeg ingen symptomer, men regner med de kommer etter hvert. Har også to jenter fra før på 3 og 7 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet positivt i går.Har litt ømme pupper og trøtt.Har vært litt svimmel. Føler meg helt elendig, men er veldig forkjøla så tror det kommer av det.Har to fra før jeg også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har to barn en jente på 5 og en gutt på 2. Har også murring nederst i magen, og er trøtt. Venter mens neste helg, skal ta testen om en uke tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) jeg testet positift 20 oktober å venter mitt 3 barn:)

Mine først tegn var hoven i mage.. tisse om natta og sover dårlig.. dette merket jeg før jeg tok testen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei=) Jeg testet positivt i går og i dag=) Venter nr 3.Har to jenter på 2 og snart 4 år..Hadde egentlig ingen symptomer uten om at tr ikke kom.. Trodde jeg skulle få den og, da jeg hadde samme pms som før, men var vel graviditets murringer jeg kjennte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...