Shabby Cheap Chic Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 Tenker da på alle de små tingene også...
erteposen + 4 Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Det er jo helt umulig for de av oss som kjører bil å ikke være lovbrytere:) Laster ned ting, drakk alkohol, kjørt for fort - hm..jeg er en tung kriminell.
Shabby Cheap Chic Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2008 Hehe ja jeg veit... Har det samma på "rullebladet" som deg.. haha... + at jeg røka før jeg blei 18... Sneik meg inn på ett par steder.. haha.. uffameien..
Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #4 Skrevet 20. oktober 2008 Kan vel heller spørre om hvem som aldri har gjort noe galt.. Tror de fleste har gjort ett el annet :-)
Mom2Two Skrevet 20. oktober 2008 #5 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg har i hvert fall kjørt på rødt lys, for fort og uten bilbelte og pratet i mobilen i bil (ikke nødvendigvis på en gang!)! :-p Teller det? Jeg er vill og gal ass:-p Jo, dokumentfalsk, brukte min fars underskrift maaaange ganger i skoletiden, til å underskrive prøver osv. Den er så lik at ikke han selv ser forskjellen en gang. Jeg lærte meg også underskriften til noen av de andre foreldrene, så det hendte jeg skrev under på andres prøver også:-o Og i begynnelsen av studietiden hendte det at jeg skrev ut en sjekk uten dekning et par dager før lønn fra ekstrajobber ol.:-p Ummm... tenke tenke... det er sikkert mer...
Sunshine med småtroll:) Skrevet 20. oktober 2008 #6 Skrevet 20. oktober 2008 hehehe..samma her. Drakk alkohol og røykte før jeg ble 18,drukket på offentlig plass, kjørt for fort, kjørt uten bilbelte, smakt på smågodt og druer jeg ikke har betalt for, har stjelt litt i fylla mens jeg venter på nattmaten (tyggis osv).hehehe..that's it..ja også tok jeg en cd fra ungdomsskolen jeg gikk på...
Blue Lady Skrevet 20. oktober 2008 #7 Skrevet 20. oktober 2008 Kjører titt og ofte LITT for fort Og trooooor jeg stjal en stratos da jeg var 10 år, men husker ikke helt nøyaktig
Shabby Cheap Chic Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 20. oktober 2008 Kjørt på rødt og prata i tlf har jeg gjort å... Hehe tenk på alle de små tingene man kan begå lovbrudd med...
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 20. oktober 2008 #9 Skrevet 20. oktober 2008 Røyka ,drakk og gikk på by`n før jeg ble 18. Har hatt falskt leg. Røyka hasj (Før jeg fikk barn) Når jeg var barn stjal jeg i butikker. Men nå er jeg voksen og er lovlydig.hehe
wireless wife Skrevet 20. oktober 2008 #10 Skrevet 20. oktober 2008 Hmm. Jeg er ille her jeg. Men men. Jeg har drukket alkohol og røyket før oppnådd aldersgrense. Jeg kjørte bil uten ledsager da jeg var 17 (vel, jeg hadde med en venninne på 16 år i bilen). Jeg smånasket i butikk på ungdomsskolen. Jeg har kjørt før jeg var sikker på om bakrusen var borte. Og sikkert mer som jeg ikke kommer på nå. hehe
Den drygaste Skrevet 20. oktober 2008 #11 Skrevet 20. oktober 2008 det tror jeg alle har en eller annen gang i livet.noen større enn andre.
Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #12 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg har nok kjørt litt fort fort.. men aldri blitt tatt eller fått bot.. Jeg har fått en parkeringsbot!! UFF!! Jeg lånte legget til en som var eldre enn meg.. ble anmeldt og måtte i avhør.. men det var jo ikke forfalsket.. så var ikke ulovlig som politimannen sa.. han bare satt og lo.. hoho.. og.. jeg har smaker innimellom på en drue før jeg kjøper.. UFF:.
wireless wife Skrevet 20. oktober 2008 #13 Skrevet 20. oktober 2008 Denne kan jeg likegodt kopiere, har gjordt alt det også. hehe : Jeg har i hvert fall kjørt på rødt lys, for fort og uten bilbelte og pratet i mobilen i bil (ikke nødvendigvis på en gang!)! :-p Teller det? Jeg er vill og gal ass:-p Jo, dokumentfalsk, brukte min fars underskrift maaaange ganger i skoletiden, til å underskrive prøver osv. Den er så lik at ikke han selv ser forskjellen en gang. Jeg lærte meg også underskriften til noen av de andre foreldrene, så det hendte jeg skrev under på andres prøver også:-o Haha. Har gjordt så mye at jeg får tretthetsbrudd i fingrene av å ramse opp alt. hihi. Og så har jeg bikket 160 på speedometeret på bilen. På motorveien i sverige hvor det er 110 some da, men vet var FORT. :-o Jeg har også småstjålet fra venninner. Jeg husker jeg tok en liten spilledåseting som hadde sittet inne i et sånt musikkspillende bursdagskort. Og en rosa penn med dusk tror jeg. :-S
Gjest Sauen er på tjukka igjen=) Skrevet 20. oktober 2008 #15 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg har begått lovbrudd, ja, og det har vi vel alle...
Stratos med 3 barn Skrevet 20. oktober 2008 #16 Skrevet 20. oktober 2008 På disse sidene; nærmest ingen! Og ingen har slange, pitter eller annet "utyske" i hus i hvertfall! Jeg har aldri gjort noe ulovlig som er oppdaget
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 20. oktober 2008 #17 Skrevet 20. oktober 2008 Jada. Har kjørt for fort, kjørt uten belte, kjørt mens jeg snakket i mobilen/skrev tekstmeldinger. Og tatt bilde av speedometeret mens jeg kjørte for fort (bevis er bra ja...) Har kjørt i fylla, før jeg fikk lappen. Har vært på utested og drukket før jeg var nok gammel. Har sittet på andre som slett ikke skule ha kjørt. Har kjørt moped uten lappen. Drukket på offentlig sted. Kommer ikke på mer nå, men det er sikkert mer.
Djoolia 07+08+12 Skrevet 20. oktober 2008 #18 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg har faktisk gjort et ganske alvorlig et,uten å vite om det engang. "Smuglet" en liten hasjklump(like stor som en 50-øring) fra spania til norge.Det lå inpakka i sigarettpapir i ei lomme på et skjørt jeg lånte bort der nede. Fant den 1 mnd etterpå,og man kan si den var godt vasket...
Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #19 Skrevet 20. oktober 2008 Jo noen dumme ting har jeg gjort! Huff, jeg skjemmes i dag da.....Hadde det vært anonymknapp, så skulle jeg skrevet hva ....hehe
hit og dit Skrevet 20. oktober 2008 #20 Skrevet 20. oktober 2008 Far min anmeldte meg ein gang, men politiet berre lo av han, så rullebladet er iallefall reint =P
Lilith Skrevet 20. oktober 2008 #21 Skrevet 20. oktober 2008 Sneket på trikken et par ganger (en av gangene ble jeg tatt). Stjal godteri på kiosken da jeg var 5-6. Bot for besittelse av hasj i mine studentdager (ikke så stor bot). Har aldri røykt hasj etter at det skjedde. Det var vel det.
Groosalugg Skrevet 20. oktober 2008 #22 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg har kjørt for fort. Drukket alkohol før jeg var gammel nok. Tatt med litt for mye over grensa.
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 20. oktober 2008 #23 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg har nok gjort min del,som kjørt for fort,drukke før jeg hadde lov.Jeg har som nevnt hatt reptiler,jeg har sitter i arresten,og noe jeg ikke vil ligge ut her:)
-MtG- Skrevet 20. oktober 2008 #24 Skrevet 20. oktober 2008 Uff da. har alltid sett på meg selv som veldig lovlydig, men når jeg tenker etter så har det jo blitt en del småting. *Har kjørt fort. En gang i 160, det var skummelt. *Har pratet i telefon og sendt sms mens jeg har kjørt. *Har "stjålet" bilen til mamma en gang. Var på nyttårsaften når jeg var 16. Skulle ha fest hjemme så satt og forsa. Måtte reise å hente noen som ikke kom seg noe sted så jeg og venninna mi tok mammas bil. Venninna mi hadde tatt noen kjøretimer så hun kjørte(i fylla), mens jeg måtte styre fjernlyset. Vi fant ikke ut hvordan vi fikk det til å bli værende på *Har vært heler når venninner har stjålet smågodt i butikken. *Har røyka før jeg ble 18. *Drukket alkohol før jeg ble gammel nok. *Brukt lånt leg for å komme inn på utested når jeg var alt for ung. *Røyka hasj to ganger. *Vært på epleslang og plommeslang. Da som heler:) *Har stjålet kladdebøker og andre ting på skolen. *Har fått parkeringsbot. *Har tissa på offentlig sted. *Kjørt etter 2 øl. *Stikki fra regningen på kafé. Ikke med vilje. Kom tilbake dagen etter og ville betale, men slapp det. *Sniki på toget maaaaaaaange ganger. *Hatt med for mye røyk fra sverige. Tror det var det meste:)
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 20. oktober 2008 #25 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg har aldri blitt tatt for noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå