Sofia <3 Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 Snuppa er 6 1/2 mnd og amminga går mot slutten, så da tenker jeg å begynne på p-piller igjen etterhvert. Brukte Yasmin tidligere... Hva slags merke bruker/brukte dere? Evt negative bivirkninger? Takk til alle som gidder å svare:)
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Hei jeg har brukt Marvelon i mange år og er veldig fornøyd! Ikke noe bivirkninger, mensen kom på dagen den skulle og ikke noe blødninger. Det er min erfaring hvertfall
Nusseline♀♀♂ Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 Bruker yasmin. Har brukt de i 2 år og 4 mnd og er veldig fornøyd! Men jeg får hodepine (migrene?) hver gang jeg skal ha "mensen", kan egentlig ikke huske at jeg hadde det før jeg begynte på de. Men det med hodepinen startet ikke med en gang jeg begynte på pillene så er usikker på om det er pga de. Har ikke hatt lyst til å prøve noen andre heller, redd for at det da skal dukke opp andre kjedelige bivirkninger.. Dessuten tar jeg 3 brett i slengen (uten de hvite) slik at jeg bare har "mensen" hver 10.uke uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå