♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 nervepirrende. dumme meg tok en test uten morgenurin nå. 2 dager før ikm. ser en skyggestrek hvis jeg ser skikkelig hardt etter. jeg har sett skikkelig hardt etter hver gang altså, og fått blenda hvitt før, men nå er det skyggestrek. Men redd jeg innbilder meg det?? ahh! tok en sånn billigtest. Nå vurderer jeg å kjøpe en CB og ta om noen timer. Herregud skjelver og alt jeg nå. Ønsker så inderlig at dette skjer- at det er positivt!!
Mamma83 ♥♀08♂10♥ Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Ser du en strek, så skal det vel være positivt. Jeg gjorde som deg og testet to dager før og fikk en svak svak strek, trodde jeg innbilte meg det, men det var en strek. Vent til i morgen eller i overimorgen om du klarer og ta en test til. Da jeg testet dagen etter ikm var den fortsatt kjmpesvak. men, noe tydeligere.
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg har alltid testet pos tidlig på CB tester, men ikke på billigtester. Var billigtest jeg tok nå. Så etterpå skal jeg kjøpe en CB test! de eneste jeg egentlig stoler skikkelig på. Men jeg så en skyggestrek, og jeg har virkelig anstrengt meg for å se på billigtestene mange ganger og mange ganger måtte innrømme at nei det er ingen strek der. men nå... ?? aahh.. er det pos på CB senere i dag så skal jeg teipe den på speilen til mannen min kommer hjem:D hørte noen her inne som gjorde det og syns det var en genial ide! *****krysser fingrene******
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå