Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg er 17+4, men har enna ikke kjent noe sælig liv..hender seg en gang i blandt. nå er det ganske mange dager siden. så begynner å bli bekymret. Har prøvd "dytte" metoden, som skal få babyen til å røre på seg, men det funket ikke det heller..burde jeg oppsøke lege kanskje?
Lucky-girl Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Hei er du førstegangs fødende kan det ta litt tid før du kjenner liv nærmere uke 22- 24 har du født tidligere kan du kjenne liv før det jeg selv har kjent liv fra 14 uke men det varierer mye sikkert ikke noe å være bekymret for du kan jo ta det opp på neste kontroll eller om du blir mye bekymret så er det vel bare å ringe jordmoren og ta en prat , lykke til .
småsmurf Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 Ikke noe å bekymre seg for det! Jeg kjente liv først i starten av uke 21, er førstegangs. Etter det har jeg faktisk kjent liv hver dag.
Trollunn Skrevet 20. oktober 2008 #4 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg hakke kjent en ting enda jeg. Er 17+5 (tror jeg ...)
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 20. oktober 2008 #5 Skrevet 20. oktober 2008 Ingenting å bekymre seg for helt normalt, tror kansje eg kjente noe i uke 18, så kjente eg noe i uke 20 og fra da var eg sikker på at det var babyen eg kjente, er nå 21+6
Madelene Skrevet 21. oktober 2008 #6 Skrevet 21. oktober 2008 har kjent liv i en uke. er 18 uker nå. men det kom plutseli, å har kjent spark flere ganger til dagen etter det. så det kommer nok like plutseli på dere også, gled dere:-)
ElleMelleMini Skrevet 21. oktober 2008 #7 Skrevet 21. oktober 2008 hei... Det er nok veldig forskjellig når en kjenner liv. Jeg trodde det var små spark jeg kjente fra uke 17...og det stemte. Kjennes ut som små luftbobler som sprekker i magen. Og etterhvert som man blir større, vet du at det var små spark du kjente. Men det kommer nok an på hvordan morkaka ligger osv. Det er helt fantastisk...og bedre blir det. Er 27+4 i dag...og ser magen hopper innimellom. Opplevd at vesla har fått hikke inni der også...det er artig!!! Lykke til.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå