Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 Hvordan gikk dere frem? Hvor mye kostet det? Har dere hatt noen komplikasjoner etterpå?
Hildemor fra vest Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg valgte å la meg sterilisere ved forrige keisersnitt..Betalte ingenting for det..Har ikke hatt noen komplikasjoner..Litt uregelmessig mens enda men jeg ammer ofte så da kan det jo bli litt uregelmessig;-)
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2008 #5 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg og gjorde det ved ks nå. Har ikke merket noe til det og menser er regelmessig, Betalte ingenting siden det var i forbindelse med ks. Normalt koster det rundt 6000 kr.
Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #6 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg steriliserte meg for et år siden. Det koster 6000 kr og blir utført med kikkehullsopperasjon. Et lite arr i navlen er alt jeg har. Reise hjem samme dag. Mensen kommer som normalt og jeg er den samme som før Ingen problemer i etterkant.
Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #7 Skrevet 20. oktober 2008 Søkte om sterilisering via fastlegen min. ca 3 mnd ventetid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå