mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 ikke et løv igjen på trærne her.... det blåser så det uler rundt veggene. Det regner vannrett..... Kanskje jeg bare skal bli her inne i dag??? Lage en latte og hvile kroppen. Helg er ikke så godt for en kropp som ikke virker så godt.... Nå er det ikke så lenge til jul heller:-))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Kan du være så snill og slutte å snakke om den julen;D Orker ikke forholde meg til den akkurat nå. Det blir helt sikkert jul skal du se.............moahahaha:-) Ja høsten er her, ingen tvil om det. Jeg har hatt en dårlig natt hvor jeg har tilbragt mer tid ute av sengen enn i sengen. Det er ikke moro. Om jeg bare kan få den hersens operasjonen så slipper jeg dette iallefall. Men 5 mnd ny ventetid er jo litt tid å vente......ugg. Jeg skal holde meg inne i dag, men skal prøve meg på en kjapp tur i skogen. For jeg vet det gjør meg godt og jeg får energi av det. Må bare finne ut om jeg skal gjøre det etterpå eller senere;-D Ha en god dag inne i varmen! Så må vi få til lunsj en dag!!! Altfor lenge siden...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2008 He he he jeg er ikke så bekymret for jul jeg da, synes bare det er litt gøy å stresse de som lar seg stresse:-) Så lenge ribba står i ovnen før gjestene dukker opp den 24.12, så stresser jeg ikke:-)) Du den operasjonen din...... Vi lever i Norge i 2008, synes det er litt flaut jeg..... Tenk at det virkelig er så lang ventetid...... Det beste i Norge er nok og ikke være syk. Og lunsj må til snart. Jeg skal til behandling i morgen kl. 12, men ellers tror jeg ikke det er så mye denne uken:-))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. oktober 2008 #4 Skrevet 20. oktober 2008 Det er kjipt ja.....men det var visst pga mange cancer-operasjoner i sommer og det siste......og de må såklart komme før min "bagatell". Det er jeg helt enig i. Men det føles ikke som bagatell de nettene hvor det er så vondt at jeg kun kan sitte eller stå oppreist og ikke kan ligge overhodet.....da blir man trøtt, sur, oppgitt, forbanna og alt det der. Men jeg klager ikke altså. Bare et lite utbrudd. Men nå skal jeg gå og sette igang litt baking. Da holder jeg meg våken. For jeg kan ikke sove på dagtid, for da blir alt helt kokkelimonke til kvelden. Vi ringes da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå