Gå til innhold

Bare lurer. (noe hobby greier)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvordan man lager slik der du har servietter som limes på glass, eller hvordan man gjør det...uff... har ikke peiling jeg hører dere..hehe:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som decoupage (tror det skrives omtrent sånn...), men har ikke vært borti på glass, har bare gjort det på tre. Var veldig enkelt, et tynt lag av decoupagelim, så klippe ut serviettmotivet og ta vekk alle de ekstra lagene av servietten (kun det tynne arket med selve motivet som skulle med), feste det der du ville ha det og et tynt lag lim over igjen...

Mulig det gjøres på omtrent samme måte på glass. Spør der du kjøper utstyret så er du sikker :)

Skrevet

Jeg brukte julepapir, annet gavepapir, glansbilder o.l. også. Tror det er forskjellig lim til de forskjellige underlagene. Brukte mest tre jeg da. Fins visst til stoff også. Sjekk panduro f.eks. :-)

Skrevet

takk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...