Gå til innhold

Bimmelimm og Humlelause, hvordan går d med dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir nysgjerrig. Hvordan går det med dere som er gravide?

Jeg tilhører i uke 41, samme som dere...rd 10 i dag. Føler jeg ikke har ømme og sprengt bryster lenger og har nesten gitt opp helt og gått i kjellern. Kan dere fortelle meg om dere har opplevd noe av det samme? Føler magesyre som presser, kvalme som kaster seg over meg, var luktesans, treg mage. Er ikke noe rart at man føler seg gravid da! Vet at alt dette kan være Crinonen. I natt forsvant ømheten i brystene, kjente det fordi det ikke var vondt å snu seg i senga lenger. Stod opp kl fem og tok en test fordi jeg var sååå spent og ikke fikk sove. Den var selvfølgelig negativ. Vet det er for tidlig og teste på rd 10....så får vel vente litt til. Er vel ikke for tidlig med blodprøve på rd 12 vel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann !

Går kjempefint med meg:0) Sjokket over postitiv test har gitt seg litt, og det begynner sakte, men sikkert å renne inn at jeg er gravid .... Føler med overhodet ikke gravid, egentlig. Har bare litt vondt i brystene (kommer og går litt, egentlig), og av og til kan jeg bli litt småkvalm, men det er som oftest hvis det er lenge siden jeg har spist. Går over når jeg spiser. Også må jeg som regel opp en gang i løpet av natten for å tisse..... Da jeg gikk på Crinonen så var jeg veldig oppblåst i magen (+ treg mage). Dette har heldigvis gitt seg nå. Har litt "menssmerter" som kommer og går, men er ellers i fin form. Håper det fortsetter sånn :0) Jeg testet på rugedag 14 (vanlig clearblue), har ingen erfaring med blodprøve, så jeg vet ikke om det er for tidlig å teste på rd 12....

Uansett; masse lykke til :0) Gi lyd fra deg så vi får høre hvordan det går, da ! Masse babystøv sendes din vei :0)

Skrevet

Hei, Klara. Om du vil kan du gjerne henge deg på med uke41-gjengen, der er vi flere som er omtrent på samme rugedag som deg (jeg er på dag 11 idag, og det er vel du også).

Vi har en egen link, den heter "Hurra! Uke41, her kommer jeg!". Velkommen!

Skrevet

Hei!

Hyggelig du spør;o)

Det går dessverre ikke greit med min graviditet - nok en gang. Blitt gravid 3 ganger og mistet like mange.

Testet positivt første gang på rugedag 11. Min offisielle testdag var 15.okt - dag 14. Den 20. okt kom det noen små dråper med blod, og de 2 neste dagene har det tiltatt. Hatt mye magesmerter i den forbindelse. Jeg har tatt blodprøver og venter på svar, men det er egentlig unødvendig. Men det må gjøres da sykehuset må ha det "svart på hvitt". Så da blir det vel fryseforsøk på meg neste. Jeg er kjempeglad for å ha noen på lur der. Men det er litt tøft akkurat nå, litt tungt at det går slik hver gang. Men på den andre siden så er jeg kjempeglad at jeg har klart å få pos test ved hvert forsøk.

Ømheten i brystene kom og gikk, men startet allerede før innsetting så vanskelig å si. Merket ellers mye frysing og krampetrekninger i magen ganske tidlig. Ellers lite annet.

Ønsker deg masse lykke til, Klara. Hold oss oppdatert. Krysser alt for deg;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...