Gå til innhold

Diare og barn...HJELP!

vinterkyss *gutt+jente+gutt*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en sønn på 3,5 og ei datter på 2år.

Forrige tirsdag hadde vi omgangssyka, og de kastet opp... Men siden det har de hatt diare.. Får i dem mat og drikke, så det er jeg ikke redd for.. Men begynner å gå hardt utover jobb og slikt når jeg ikke kan ha dem i bhg...

Hvordan bli kvitt diare??

(Kanskje 10-12 heftige bleier i døgnet)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

Min sønn hadde diare i 6MND etter en tur til italia ifjor, var mye hos lege og sykehus ingen har funnet ut hva det var bare noen uspesifikke svar om at det kansje kunne være en bakterie eller noe annet han hadde fått i seg der.... eller en allergisk reaksjon på noe de ikke har funnet ut hva er....

Men uansett jeg kunne jo ikke være hjemme med han i 6mnd... Så i bhg så måtte jeg sende han, han var jo ikke syk, spiste og drakk vanlig ble bare veldig mye bleier. De i bhg sa at så lenge han hadde så bra allmenntilstand så fikk de bare ta de ekstra bleiene på han(og det var mange hadde med ny bleiepakke 2 ganger i uka) og heller hjelpe til å være nøye med håndhygene på ham osv...

Snakk med dem i bhg hvis de er iform, kansje de kan være med på å la de få komme litt korte dager i bhg og passe på litt ekstra med håndhygene osv på barna. Så lenge de bruker bleie og de blir skiftet med en gang er det ikke så smitsomt.

Skrevet

Han eldste bruker igrunn ikke bleie, men vi har funnet ut at det er det enkleste for oss selv og han nå... Kommer jo hele tiden :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...