Babylove og knøttet Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 Lurer på om jeg kan være gravd. Venter mensen denne uken. Har hatt ømme brystvorter helt siden el-løsning, og nå er det i tillegg ubehagelig å ha sex. Føler mannen min "støter" på noe. Og er mer anspent nedentil... Noen som også har hatt det sånn helt i begynnelsen av svangerskapet?
Babylove og knøttet Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 20. oktober 2008 dytter. Er veldig nysgjerrig og spent på hva dette kan være..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå