Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 Gravid i uke 7, har en baby på 9 mnd fra før av. Å permisjonstiden er slutt så jeg må tilbake på jobb. Idag er første dag jeg skal på jobb, jeg fikk ikke sove igår kveld lå å beskymret meg i hele natt, fordi jeg ikke ønsker å gå fra min lille enda, men må liksom... Er det noe jeg kan gjøre er.. jeg vett jeg ikke kommer til å klare konsentrere meg på jobb, når jeg går å beskymrer meg for den lille... har vært hjemme med han hele tiden.. har legetime på onsdag, lurte på om jeg skulle be legen sende meg til psykolog/ blir nok en sykepleiersk, (siden jeg ikke har store psykiske problemer) noen som kan bli sykemeldt på det grunnlaget? jeg gruer meg sååå mye å være vekke fra den lille 8 timer til dagen, å liksom komme hjem når han har lagt seg igjen.. så er det en ny jobb i tillegg, har ikke sagt jeg er gravid, å ikke skrevet kontrakt enda:( hjelp meg noen'?
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Du jeg tror de aller fleste gruer seg sinnsykt for å begynne på jobb igjen og ikke være med den lille hele dagen. Jeg var akkurat lik og min var 1 år når jeg gikk tilbake til jobb fordi jeg tok litt perm uten lønn for å være hjemme ekstra. Tror ikke det er noe særlig man kan gjøre med det for å være ærlig. Det går seg til etterhvert. Du skal se de første ukene blir aller verst... Hvis du føler du trenger psykolog for å takle dette så ville jeg bedt legen om å henvise meg. Men noe annet kan man vel ikke regne med å få...man blir ikke sykemeldt over lenger tid bare for å være hjemme med den lille altså. Det er nok bare å bite i det sure eple og komme seg på jobb!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå