Gå til innhold

Noen som har stort press nedentil??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så forferdelig vondt nedentil, spesielt når jeg går. Kjenner nesten ut som bebisen er på vei ut ...... Har ligget med kynnere i hele natt, og har det fortsatt. Det presser sånn på nå, at jeg vurderer å ringe en jordmor for å spørre om det er normalt..?! Det er mitt tredje barn, men har ikke hatt noe lignende med noen av de to andre. Jeg vet at jeg ikke har rier. Må nevne at fødselen skal settes i gang om en uke, visst den ikke kommer før da :-) Er det noen andre her som har det sånn som meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har et veldig press nedentil, spesiellt når jeg sitter og ligger.. Hadde også masse kynnere i går kveld.. Enda 5 uker til termin, så tror egentlig ikke noe holder på å skje for min del, selv om man vet aldri.. Men er ganske vondt og ubehagelig, synes også det kjennes ut som babyen prøver å sparke seg ut av meg, eller ligger der med en strikkepinne å forsøker å stikke hull i meg for å komme ut.. Har hørt om andre som også har denne stikkingen, så tror ikke det er unormalt.. Stikkingen kommer veldig brått, så går den fort over og, så kommer den igjen.. Har kjent det litt i ryggen og di siste dagene..

Hvis du ender opp med å ringe jordmor kan du skrive her og si hva hun sa?, i tilfelle det er noe av det samme jeg har! Umulig å få tak i min jordmor:-(

Skrevet

Har hatt det slik i ca 14 dager nå. Plutselig stikker det skikkelig nedover og blir press. Babyen treffer også en nerve som gjør at d stråler nedover lysk/lår. Så d trenger nok ikke bety at fødselen er like rundt hjørnet (er forresten 38+3 i dag)

Skrevet

Jeg har det akkurat på samme måten!!! Gått å få svar på dette.. Har også fått vonde stråler i lysken, såm jeg ikke visste hva var, så veldig kjekt og få svar på det å:-)

Skrevet

Jeg har også mye nedpress og stikkninger, hatt det lenge.... har pratet med jordmor om det og hun mente det enten er modning eller at babyen presser på noen nerver der nede.... jeg for min del håper og tror det er modning.... :-)

Skrevet

Jeg har hatt det sånn lenge. Noen ganger er det vondt å gå, og noen ganger må jeg vente litt med å gå etter å ha sittet, for det presser sånn på. Trenger ikke bety at det er fødsel i nærmeste fremtid i hvert fall, for jeg har hatt det lenge :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...