Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Heisann:) Så koslig med meld fra deg da:) Jada her er alt bra. Få stille stunder,så da er det vel som det skal hehe. Bra med dere da?
Meg + 2 prinsesser Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2008 Hihi, samme som her da.. Akkurat nå er det rolig, lille Selma sover og største krapylet er i barnehagen. Utrolig deilig. Men jeg må vel snart løfte rompen vel, få gjort noe nyttig også. Bra det er bra da:))) Må høre hvordan det står til vet du:)
Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #4 Skrevet 20. oktober 2008 Hehe vet hvordan det er. Når det først er stille så er det jo sååå deilig å bare slappe av og la rompa hvile seg mot sofaputene:-D Ikke alltid jeg får gjort alt det fornuftige jeg skal altså hehe. Akkurat nå er det stille her også,minsta leker på rommet til storesøster og storesøster er på skolen. Mååå huske å skjule alle spor etter lillesøster etterpå;-D
Meg + 2 prinsesser Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. oktober 2008 Ja, nettopp! Sjelden jeg får gjort alt jeg har planlagt iløpet av en dag, men vi fortjener jo noen pauser vi også da, innimellom:)) HIhi, ja det er nok ikke så dumt det, storesøster har vel sikkert noen regler på rommet sitt:)) Gruer meg til de to trolla her blir eldre kjenner jeg, og fightene begynner for alvor. Og ikke minst til da den ene er 13 og den andre 16 :-O Hvor stor aldersforskjel er det på dine da?
Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #6 Skrevet 20. oktober 2008 Litt over 3 år i mellom,så JA har sett for meg 13 og 16:) ugh:o) Syns det til tider kan være ille nok nå,med krangling. Kalles visst søskenkjærlighet(merkelig måte å vise det på hehe) Men så er de jo så nydelige når de er skikkelig bestevenner også da:) noe de ofte er altså.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. oktober 2008 Her er minste litt lita enda, 7 mnd, så krangling kan jeg vel ikke kalle det, hihi. Men største er ramp innimellom, tar leker osv, men som oftest er ho bare veeeeldig glad i den lille. Litt vel glad i, hehe. Mye kosing og nussing. Men veldig koselig da. Ser ansiktet på minstetrollet lyser opp da storesøster kommer. Blir spennende å se i årene fremover:)
Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #8 Skrevet 20. oktober 2008 Ha en fin dag,så skrives vi snart igjen:) *tusler inn på størsta sitt rom for å skjule lillesøster spor(og de sporene er ikke små)* :-D
Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #9 Skrevet 20. oktober 2008 Herregud som tida flyr..er lillemora di 7 mnd allerede? Begynner å bli stor jente da jo:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå