Gå til innhold

Dere som følger med på Robinson..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om at Nelden dro hjem i går?

Hva synes dere om "kjeften" han fikk av de to andre på laget?

Hva synes dere egentlig om årets Robinson deltagere? Det er jo mange som har gitt opp rimelig raskt og dratt hjem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er en gjeng med pingler.. Jeg fikk helt bakoversveis av hvordan de oppførte seg mot Neldon, og jeg er helt enig i det han sa, det at de var store i kjeften gjorde jo ikke akkurat valget noe mer vanskelig. Men det beste i går var vel at Anthony ble stemt hjem, det var han ikke særlig godt forberedt på:)

Skrevet

Jeg hadde ihvertfall aldri vært så nedlatende mot han pga det. Men jeg syntes han burde få tilbud om litt medisinsk bistand mot kløen også. Salver og allergimedisin f.eks...

Og samtidig så hadde jeg heller ikke tiggi og bedt han om å bli. Var tydeligvis snakk om 24 timer bare så det skulle jeg ofret for at han skulle få det bedre. Synes dem andre oppførst seg barnslig og tenkte kun på seg selv. De unnet jo ikke han å få bli bra igjen.

Skrevet

Min mening er at Nelden tydeligvis ikke fulgte noen av rådene han fikk av de andre deltagerne eller av dem som står bak ekspedisjonen når dem kom dit. Han gjorde stort sett ikke noe annet enn å klage på kløen. Om han hadde fokusert på noe annet så hadde han kanskje hatt det bedre, psykologisk sett.

Jeg tror at grunnen til at de andre to sprakk var at de viste at han kom til å dra hjem, og at dem var så drit lei av sytingen hans at det bare tilta.

Men vi skal være enige om at det i år har vært en gjeng med pingler som har meldt seg på i år. Dem gjør i det hele tatt lite for å få mat, i alle fall etter det vi har sett hittil. Synes deltagere som har vært med tidligere har vært mye flinkere.

Og ja, det var bra at Anthoney ble stemt hjem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...