Gå til innhold

Noen som har leid feriehus i Danmark?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke nettsteder lette dere på eller hvilket byrå benyttet dere?

Vi trenger et stooooort hun med plass til 3 småbarnsfamilier, men synes ikke jeg finner noen som passer kriteriene våre eller som er over 100 kvm

Videoannonse
Annonse
Gjest irismor
Skrevet

Gå til en tickettbutikk og hent kataloger der. Det gjorde svigers når de skulle ha feriehus i Danmark.

Skrevet

Hmmm... takk for tips.

Må bare finne ut om det finnes en ticketbutikk her da:)

Skrevet

Vi har vært der flere ganger.siste gang bestilte vi av dancenter,men vet ikke om de har noe som passer dere. Lykke til:)

Skrevet

Vi leida fra Novasol gjennom www.visitdenmark.com

Var fornøyd med alt bortsett fra at man måtte i banken for å betale regningene som kom, og som i tillegg ble delt opp i 3 delfakturaer.. Var ikke nok info på de til å betale i nettbank. Utrolig dårlig opplegg, neste år kommer jeg til å leise gjennom et nettside hvor man kan betale på nettet med kredittkort.

Skrevet

http://www.dancenter.no/ her finner du masse.

Jeg har brukt de og er veldgi fornøyd. men skal du ha plass til hele 3 familier så må du være tidlig ute.... de største forsvinner fort.

Vi hadde familie treff i danmark en gang. vi skulle feire min bestemor, så alle hennes barn og barnebarn.. leigde et kjempe hus med alt muligt i ... vi var kjempe fornøyde...

Skrevet

sitter nå og leter etter sommersted selv nå.. måtte ringe til maen og spørre om ikke vi også kunne reise til danmark igjenn til sommeren... så nå skal jeg finne drømmeplassen..... ble så lysten på en danmarks tur når jeg leste at du leita etter feriehus der.

håpa vi få bedre vær enn hva vi har i dag her på vestlandet...

Skrevet

Er ikke særlig bedre vær på østlandet i dag.

Har leita litt inne på finn.no, og funnet mange hus i riktig størrelse for oss, men må jo høre med de andre familiene da.

Vi har satt opp en liste med kriterier å søke ut i fra og så skulle alle lete litt på egenhånd for så å møtes og gå igjennom funnene og bestemme oss.

Ferien skal være bestilt i løpet av denne uken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...