Gå til innhold

bli gravid selv om forholdet ikke er supert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har begge lyst på et barn nå, men vi har nettopp vært igjennom noe som nesten tok knekken på forholdet. vi kom oss igjennom det, og nå har vi det bra! vi har en sønn på snart 2 år fra før, og vi har alltid sagt at vi skal prøve på nr to når den første er ca 2 år.. jeg har veldig lyst til å slutte med prev, men er nervøs for at forholdet kan bli ustabilt igjen.. skal man ta sjanser, eller bør jeg vente en stund til?? hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor lenge skal man vente etter noe sånt da? man kan jo aldri være sikker på fremtiden uansett..

Skrevet

oioioioioi blir skremt av svaret over her. VENT for all del! Det er ikke noe forholdsbooster å få barn, snarere TVERTIMOT. Og to relativt tette barn er beintøft. VENT VENT. Tenk om det skulle skjære seg, da er du alenemor til to og ikke til en... Nei gud hva er det du tenker på.Jeg ville ALDRI fått barn hvis ikke forholdet var stabilt.

Skrevet

Stikk fingern i jorda og kjenn!!!!!!!!!!! Er du i tvil er det vel ingen grunn til å spørre............

Skrevet

Hva er det problemene i forholdet deres har bestått i? Er det noe dere virkelig har jobbet dere gjennom og lagt bak dere, eller er det noe som kan dukke opp igjen.. Er det en pågående konflikt som dere har dysset ned, eller er det en uoverensstemmelse som dere har funnet en løsning eller et kompromiss i forhold til? Jeg tenker at spørsmål rundt hva vanskelighetene deres har vært er viktige for å få tak i hvor dere står i dag...

Skrevet

jeg vil anbesfale deg å vente, et nytt barn vil ikke rette opp alle prolemene som har vært. Jeg ble gravid i en periode der typen min og jeg ikke var sammen, men var på stadie der vi hadde begynt å date litt igjen..og utifra det kom en liten bebis. vi er sammen nå men det har ikke vært lett, da vi har måtte kommet igjennom en hel masse mens jeg var gravid og nå i ettertid (jenta er 6 mnd nå). forholdet vårt er ikke helt bra men føler vi må få det til for jenta vår sin skyld. Leit å si det og blir litt trist av å tenke på det, men tror nok ikke vi hadde vært sammen nå om ikke vi har hatt barn...

Så mitt råd til deg er å vente til du er sikker og føler det passer inn. Blir det et år eller to mer i mellom dem enn dere hadde tenkt har jo ikke det noe å si uansett.

Skrevet

Er du virkelig så naiv at du tror at et barn til er løsningen nå? Bli voksen først!

Skrevet

Først:Gift dere

SÅ få barn

Skrevet

Ja,for det å gifte seg DET løser alle problem,og forholdet kommer til å være suuuupert etter det.... OMG!

Skrevet

Få ikke dette barnet hvis det er for å redde forholdet, det pleier ofte å gjøre ting verre.

Dere kan jo tenke gjennom hva det var som gjorde at det oppsto problemer og jobbe med det. Dersom det er et strekt ønske fra dere begge å få et barn til bør dere være eninge om det og være klar over at problemet kan komme tilbake. Småbarnstida er jo det som ofte kan ta knekken på de fleste forhold..

Lykke til.

Skrevet

Ikke vent!Barn kan redde et forhold!Belive me!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...