Gå til innhold

Hvordan bli kvitt ryggfett?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ikke punktslanke deg, men du kan jo jobbe med fasthet og muskler.

Skrevet

hun har rett hun over deg..

men det du kan gjøre er å kutte ut light produkter og eventuelt røyk.

stoffene som er i light produkter og røyk gjør noe med musklene som ligger rundt magen. ofte da ryggfett og den lille pondusen kommer..

kan anbefale pilates :) da får du en stram kropp ganske fort.. så lenge du passer på å gjøre det riktig.. jeg fikk six pack etter halvanne mnd. å da hadde jeg brukt en hjemme-video. tyve min tre ganger i uka

Skrevet

1smule, kan jeg spørre hva slags eller hvilken pilatesvideo det er? Måtte du kjøpe utstyr i tillegg og evt hva? Høres veldig bra ut det opplegget ditt! Var du veldig slank når du begynte med pilates hjemme da? Takk for svar!

Skrevet

Kan du dokumentere dette med at "stoffene" i light-produkter "gjør noe" med musklene rundt magen?

Skrevet

endelig fant jeg dette himla innlegget hehe :)

kjøpte faktisk dvdene på tv-shop. de selger ikke de lengre (windsor pilates for rumpe,lår og mage)

så jeg må prøve å finne noe annet. kan ikke finne dem..

jeg var vel litt slapp i skinka hehe.. men den forandringen som skjedde var bare enorm.. hadde liksom ikke noe å si om en var slank eller litt lubben.. om du er litt lubben så blir det fort bra av det også :D

skal prøve å finne linken.. har forbindelse med aspartam faktisk.. kan ikke si at det er samme stoffer som i røyk. for det er jo kjent at gjør hud slappere..

men jeg leste spesielt om pepsi max da.. men så vet jeg at en blir mer kjesken av div light produkter. så da er det også logisk at en legger på seg mest der..

men skal som sagt prøve å finne en rapport i forbindelse med magen og light produkter/aspartam/E951

Skrevet

Kondisjonstrening og rett mat.

Skrevet

visst du søker på aspartam+magefett så kommer det opp en hel hau faktisk :)

Skrevet

Takker for svar! :)

Godt å lese at det har noe for seg selv om man er litt slapp i skinka som du skriver :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...