Gå til innhold

ca 5 uker...symptomer??


storebror og junibaby=)

Anbefalte innlegg

jeg har hatt noe mensmurringer,men begynner å avta nå.Tidvis ømme pupper.Ellers merker jeg ikke så mye ennå.Håpe det holder seg slik da jeg slet mye med nr 1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har nesten ingen kvalme og begynner å bli litt bekymret. Jeg var ganske så kvalm allerede i uke 4 da jeg var gravid sist. "Håper" kvalmen melder seg etter hvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt endel mensmurringer, men det har roet seg litt.. Kjenner litt stikkinger innimellom, men ellers ikke stort. Har litt ømme pupper, og litt trøtt - men kjenner ikke en stor forskjell..

Er 6+0 idag, og skal til legen senere idag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 7 uker på vei og ligger rett ut. 100% sykemeldt. Kaster opp alt jeg spiser. Sånn var det de 2 andre gangene også så jeg visste det ville komme, skulle gjerne vært helt frisk hele svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 5+5 i dag, har hatt ømme pupper siden ei uke før pos test.

Mensmurringer i ca 2 uker med stikkinger innimellom. Er ofte tissetrengt nå og trøtt, men ikke kvalm. Håper jeg slipper det, for man må jo ikke være kvalm for å være gravid:)

Litt hodepine innimellom også. Fryser og er varm om hverandre. Ellers fin form, jobber fullt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ca.5+4 i dag og kvalmen har bare tatt seg opp de siste ca 2 ukene.bekkenet merker jeg det også på innimellom.og trøttheten er der også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, er 5+1 og har hatt mensmurringer sannsynligvis siden befruktning, lenge før pos test, så har jeg begynnt å få ømme pupper, men ellers er det lite som viser at jeg er gravid:) Det kommer vel etterhvert tenker eg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikkninger nede på høyre side.

Kvalmen på morgenen og utover formiddagen.

TRETT av ingenting!!

Hetetokter og frostskader om en annen!

Svimmel når jeg reiser meg opp.

 

Er verre denne gang enn når jeg skulle ha vår første.Men håper det går seg til i løpet av noen uker =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...