tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg synes tatovering er harry punktum. Så det spiller ikke så stor rolle hva man har tatovert.
Bertie_84 Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg synes det er fint:) Komme litt ann på hvordan det er skrevet selvfølgelig... Er ikke fan av de røde hjertene med navn inni feks. men det er jo opp til hver enkelt:) Jeg skal ta navnet til sønnen min på undersiden av den høyre armen men i runer eller lignende.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2008 #4 Skrevet 20. oktober 2008 Harry, harry og atter harry. Alle tatoveringer er harry, og de som mener noe annet mener dte bare fordi de er harry selv uten å vite det.
Lillemus&mamma'n Skrevet 20. oktober 2008 #5 Skrevet 20. oktober 2008 Synes ikke tatoveringer generelt er harry, men navnet på kjæresten eller barnet sitt er JÆVLIG rånete!
Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #6 Skrevet 20. oktober 2008 på meg så vil jeg syns at en tattis hadde blitt feil. fordi jeg ikke er typen til det.. har mange venninner og kompiser som har sånne bodysuiter. tattoverte over hele kroppen.. de er kjempestilige. men de er så gjennomførte at det faktisk bare ser bra ut (hvertfall nå som de er unge hehe) samboeren min er ihjel tattovert han også.. så han kommer nok til å tattovere navn eller noe sånt.. en veldig god kamerat av oss er tattovør da. så det er jo enkel tilgang.. men på meg som ikke er tattis-typen så ville det blitt harry..
2 gutter og 1 jente Skrevet 20. oktober 2008 #9 Skrevet 20. oktober 2008 nå ville jeg aldri ha tatt en tatovering selv, men skulle jeg tatt noe så måtte det jo være noe som virkelig betydde noe for meg. den er tross alt ganske så permanent! og hva betyr vell mere enn barna? Men utførelsen er jo alfa omega da...hvordan det gjøres. la det bli noe estetisk., ikke som noen sier et navn i et hjerte eller navnet skrever i blokkbokstaver rett frem... det er nå min mening da. men ei tatovering er noe som vil følge deg livet ut stort sett, så tenk litt på om du vil ha den der om 10-15 år+++
Gifteklar:0)) Skrevet 20. oktober 2008 #10 Skrevet 20. oktober 2008 Syns det er fint. Har selv navnet til jentene mine på armen. Ganske tøft.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2008 #11 Skrevet 20. oktober 2008 Kommer litt an på. Hvor den er plassert, og hvordan den ser ut osv osv. Syns deter mange harry tatoreringer! Tenker på det når jeg ser skal vi danse og ser den piggtråden Lene Alexandra har rundt armen, det ser rimelig harry ut når hun har vakkre kjoler på seg. Jeg liker ikke store dominerende tatoeringer. Heller små diskre, som ikke er så iøynefallende. Men det er nå meg da...
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2008 #13 Skrevet 20. oktober 2008 har navnet på lillemann jeg, på undersiden av armen. Skal jeg ha tatoveringer, skal de bety noe spesielt. Neste tatovring blir et sitat fra bibelen. står mye bra der.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2008 #14 Skrevet 20. oktober 2008 Tenk på når sønnen din kommer i tenårene, tror du han synes det er stas at mamma har tatto med navnet hans på armen?? Jeg synes det er fint å spesielt, men tenker litt på hva barna synes når de blir større.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2008 #16 Skrevet 20. oktober 2008 harryharryharryEksen tatoverte navnet til datteren sin med stooooore bokstaver uten å spørre hva jeg syns om det engang, plutselig var han bare tatovert..
Pappalille Skrevet 20. oktober 2008 #18 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg synes det er helt individuelt. Det er så mange måter å gjøre noe slikt på, og det er så mange forskjellige typer mennesker der ute. Jeg tror alikevel at om du må spørre her inne på BiM for å vite hva du synes om det så skal du ikke gjøre det ;-) Jeg for min del ville aldri gjort det =)
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 20. oktober 2008 #19 Skrevet 20. oktober 2008 jeg LIKER tattoos!!! skal ha navna på føttene dems på føttene , jeg... en på hver fotblad har sett meg ut skrifttype osv, syns d er stilig!! smak og behag )
me&my <3a&b<3 Skrevet 20. oktober 2008 #20 Skrevet 20. oktober 2008 jeg synes det er fint. det noe man aldri kommer til å angre på, den må jo ikke være for stor og pragende da.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2008 #22 Skrevet 20. oktober 2008 synes det er fint når den er liten, ett lite bilde av ungen, datoen eller navnet, men skal du ga navnet synes jeg det er fint at ungen skriver (skriver på ett papir og tato mannen limer det på) men ville hat tatoen ett sted som ikke synes annet en vist du vil den skal synes vist du er jente, er du gutt er det tøfft på underarmen. jeg har lyst på ett lite bilde av barna mine (skal ha 2 barn så må vente til neste man kommer =P ) ved bikinikanten. den behøver ikke å synes så lenge jeg ikke vil, å når jeg blir gammel og grå bruker jeg nok badedrakkt å ikke bikini..
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2008 #23 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg håper virkelig ikke at min mor har tatovert bilde av meg ved bikinikanten. Grøss og gru! Synes generelt at tatoveringer er skrekkelig harry, kanskje med unntak av på gamle sjøulker.
Cat.68 Skrevet 20. oktober 2008 #24 Skrevet 20. oktober 2008 Her er min stolthet, http://www.nettby.no/community/photo.php?id=9478&community_id=207&offset=17 Det er så absolutt ikke harry med tatoveringer. De som bryr seg om hva andre smykker kroppen sin med derimot, De er blod harry!!
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2008 #25 Skrevet 20. oktober 2008 Så Harry så Harry. Ikke gjør det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå