Gå til innhold

Är detta normalt?? ang. spark langt ned...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jag är nu i 29 +3 och jag känner ju liv varje dag och jag har väl även upptäckt ett litet mönster på den lilla skapelsen :)

Men jag känner det så långt ned, och i stort sett bara där...

När jag läser om andra här inne så verkar det som bäbisen sparkar runt överallt, men dock inte på mig...

Trodde att aktiviteten skulle flyttas oppover...nu så känns det bara som om det är så mycket liv låååångt inne i mig...

ehh... ska det vara så?

Tacksam för svar...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo ha en liten sprett som foreløpig koser seg i seteleie? Eller du kan ha morkaka liggende oppe foran slik at sparkene du kjenner best er de som ikke morkaka tar imot, men som går rett i livmora.

Jeg har baby i seteleie, og kjenner spark helt nede i bekkenet, samt helt øverst oppe i magen, men det er veldig forskjell på det jeg kjenner oppe og nede.

Lykke til :-)

Skrevet

Morkaka liggar forran, men jag menar jag har känt mer liv oppover tidigare..

Sist jag var hos JM så sa hon att den lilla låg med huvudet ned.

Det viktigaste är ju att den lilla har det gott.. :)

Tack för svar Fuglehjertet, lycka till vidare :)

Skrevet

Hei=)

Jeg kjenner også mye "spark" langt nede..men hode er festet og har vært det en stund. Det er nok bare en liten bokser du har;) Jeg har også morkaken forran, å har 8 dager til termin..å bare i de siste ukene har sparkene og bevegelsene blitt utrulig mye mer tydelig!!!Kjenner spark, slag og bevegelse nesten hele tiden nå;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...