Kokkeli nyter våren:) Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 Det er det her hvor vi bor. Vi må sortere alt. Papp, papir, plast, mat, restavfall, metall, glass, melkekartonger og klær.. puh..tror det var alt.. Har kjøpt oss slik søppelbøtte dings til kjøkkenet som fikk plass under kjøkkenvasken med tre hull i der har vi det som det går mest av. Mat, restavfall og plast.. Papp skal visst i samme sekk som matavfall nå for tiden.. (det varierer litt alt etter hva dee finner ut). Nå skal klær og bleier i rest avfall før skulle de i matsøppel sorteringen. Så er vi på besøk hos slektninger hos noen venner i en av Norges største byer og der er det ingen sortering, men tror det brukes til forbrenning? Hvordan er det hos dere?
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 Hvis vi vil, kan vi jo sortere det meste. Men vi må da kjøre kommunen rundt for å få det levert. Det eneste vi må sortere, og som kommunen kommer å henter er restavfall og papp..
Mille** Skrevet 20. oktober 2008 #4 Skrevet 20. oktober 2008 Her er det sortering ja, sorterer drikkekartong, papp, plast, mat og restavfall. Hadde vi hatt bedre plass skulle jeg sortert glass og hermetikkbokser også......
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 20. oktober 2008 #5 Skrevet 20. oktober 2008 ja, det er restavfall, mat, papp/drikkekartong og papir..... glass må kjøres til en container 200m fra her vi bor:)
Korse76♥ Skrevet 20. oktober 2008 #6 Skrevet 20. oktober 2008 Her er det sortering bare på papp/papir og restavfall. Jeg kunne vært flinkere til å levere glass også, men orker ikke kjøre avgårde med det for å være ærlig.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 20. oktober 2008 #7 Skrevet 20. oktober 2008 Her er det papp/papir og restavfall.
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. oktober 2008 #8 Skrevet 20. oktober 2008 Vi skal sortere plast, restavfall, mat, bleier, glass/metall, aviser/ukeblader/reklame ol, pappkartonger. Men vi er ikke like flinke til å sortere alt det. Jeg sorterer ikke aviser og det og pappkartonger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå