Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 Skrev et innlegg her om dagen.. om maya eller amalie.. Men nå var det uaktuelt for sambo med Maja likevel.. han vil sååå gjerne ha Amalie.. og vi hadde jo egentlig bestemt oss for det.. Men jeg er ikke noe storfaan av Amalie.. syns det er et pent navn.. men litt kjedelig kanskje.. har en gutt fra før.. og da sto vi mellom to navn.. og da ble det "mitt" navn han fikk.. Så er jo sambo sin tur til å få "sitt"navn.. og det er jo amalie da.. og jeg syns jo det er fint.. men er andre navn jeg syns er finere.. men har jo ikke lyst til å trumfe igjennom noe heller.. og det er ikke noe vits å håpe at han endrer mening i løpet av de neste 10 ukene.. for han er ikke sånn som forandrer mening på sånt.. så.. skal jeg la han få vilja si.. eller hva.. hm.. amalie. amalie.. er jo et pent navn som jeg kan venne meg til da..
3snuppeliner Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg synes Amalie er et nydelig navn jeg da=:-) Hva med Maja Amalie?? Navn er jammen utrolig vanskelig!!
Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 Når det gjelder navn ville jeg ihvertfall ikke tenkt at man skal "bestemme!" annenhver gang. Til det er dette en for viktig avgjørelse. Målet bør være å finne et navn som begge liker 100%. Det er veldig kjedelig å ikke være helt sikker på navnet man gir til barnet. Hva med å tenke helt nytt. Dere har fortsatt tid. Let dere frem i navnebøkene og la de to navnene ligge imens. Lykke til!
erteposen + 4 Skrevet 20. oktober 2008 #4 Skrevet 20. oktober 2008 Det er jo et pent navn. Evnt. negative tilbakemeldinger kommer jo fordi en kanskje blir litt lei navnet. Selv om du fikk viljen din sist så går det jo ikke automatikk i at han skal få viljen nå om det ikke står mellom to navn dere begge liker. Mitt tips er å møte barnet. Vi endra mening om "vårt" navn da vi møtte gutten.
kleine Skrevet 20. oktober 2008 #5 Skrevet 20. oktober 2008 Syns Amalie er et fint navn jeg. Maya liker jeg ikke så godt, forbinder det med et kallenavn, men det er min mening
Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #6 Skrevet 20. oktober 2008 Det er ikke det at en bestemmer sånn sett.. Men vi begynte med en haug med navn.. og skulle finne fram til de to, tre vi liker best.. sunniva, maja og amalie .. som vi begge to liker godt.. men vi har gått bort fra sunniva.. da sambo syns det er litt for spesielt.. også står vi igjen med "mitt"navn som er maja og hans som er amalie.. vi liker jo begge navna.. Med første mann så hadde vi mathias og tobias.. som vi også likte godt begge to.. mathias var det jeg likte best.. og tobias var det han likte best.. ble mathias.. så er vel mest rett og rimelig at det blir amalie nå.. Jeg syns jo navnet er pent og nydelig! Men hadde jeg hatt hele ordet selv så hadde det vel blitt noe annet.
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 20. oktober 2008 #7 Skrevet 20. oktober 2008 hva med Amelia da...??? det er jo en litt annen vri på amalie og det er ikke så mange som heter det....) Amelia og Mathias passer jo veldig bra sammen da....)
Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #8 Skrevet 20. oktober 2008 Amelia er jo også fint.. men vet ikke om jeg syns det er penere enn amalie. hm..
edvina har fått en gutt Skrevet 21. oktober 2008 #9 Skrevet 21. oktober 2008 Hva med Amelie(uttales Ameli), dette synes jeg er nydelig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå