Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gikk dere frem med å venne di små til egne rom da?

Kjenner jeg gruer vanvittig til å flytte senga.Alt er klart,men mamma vil jo helst ha gullet hos seg,alltid =)

Men di andre var det ingen problem,men nå....huff ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan nesten ikke huske det, så det har nok godt av seg selv. Men kanskje det blir verre med det lille nurket jeg har nå. Redd hun stakkar må være baby lenge siden hun blir siste babyen jeg skal ha..

Skrevet

Er akkurat det,jeg husker heller ikke helt.Er noen år mellom di som var minst,til attpåklatt kom.Nesten som å starte på nytt ;o)

Får håpe han finner det ut selv da,at han vil ha senga dit.... =)

Skrevet

Hehe, kjenner meg veldig igjen...pappa'n vil ha nurket inn på eget rom mens mamma synes han kan få noen uker til inne hos oss. Han har vært veldig urolig om nettene en stund nå, men de siste to nettene har han vært kjempeflink og roet seg raskt når han har vært våken. Og da haster det i hvertfall ikke for mor å få ham inn på eget rom ;) (Tror ærlig talt det er mer enn nattesøvn far savner, hehe)

Skrevet

Jeg flyttet begge barna da jeg ikke ammet lenger. Storesøster var 7 1/2 mnd og lillebror var 9 mnd.

De fikk ny seng, ny dyne, samme koseklut og bamse. La de på kvelden som en vanlig kveld og etter litt vanlig syt så sovnet de. Hadde ikke noen problemer. Eneste jeg merka var at de sov bedre, og lenger om morgenen.

Men så har mine vært utrolig gode når det gjelder soving *bank i bordet*

Skrevet

Aller helst vil jeg vel ha han hos meg til han er stoooor =)

Men føler ikke for å flytte han,egentlig.Men alle sier jo han burde!?!

Å jo eldre man er når man får unger,jo mer tussete ble jeg gitt..

Han er veldig glad i å sove,og glad er jeg.Men ser for meg hvor alene han blir der inne ;o)

Nei,ikke vet jeg...Det ordner seg vel av seg selv da kanskje.

Han er jo veldig stolt av rommet da.Viser det frem til alle.Men senga,den har jeg.hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...