to jenter og ett gull i magen Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 disse billig testene slår aldri ut på meg så jeg tror ikke jeg har. to uker siden jeg blødde såpass at jeg måtte ha bind, og 16 dager siden jeg begynte med masse blod men bare på papiret. så el burde vært nå.
melkekua™ Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg kunne ikke bruke de billigtestene nettopp fordi jeg ikke fikk utslag, derfor gikk jeg over til CB sin digitale og da fikk jeg positivt utslag på el ja. Og jeg hadde el hver måned i den perioden jeg testet.
It's all about me Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 Ikke alle har el etter boka, dvs 14 dager før neste mens. Jeg fant ut da jeg begynte å teste at jeg ikke fikk utslag før dag 21. Og en annen ting var at jeg fikk heller ikke supertydlig utslag. Testen ble ikke sterk, men så bare en liten forandring iforhold til de tidligere testene. Dette var billigetster dette også.
to jenter og ett gull i magen Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. oktober 2008 ok da dropper jeg disse testene tror jeg. har regnet med at det er midt mellom to mens bestandig jeg. får så og si aldri hatt sex herpga jobbing motsatt av hverandre og sånn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå