Fru HottenTott♥♥ Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg og sønnen ha stått opp for ikke lenge siden. Vi går fortsatt bare i pysj, og morgenkåpe. Fått fyr i ovnen,og spist frokost. Skal bare sløve fra morgenen av. Jeg har fri dag idag, og da ville sønnen være hjemme med mammaen sin. Så planen er at vi skal sette to deiger etterpå, en rundstykke deig, og en bolle deig. Også skal vi på biblioteket, levere de bøkene vi har hjemme, også låne nye. Hadde håpet været hadde vært litt bedre, sånn at vi kunne vært litt ute. Men akkurat nå blåser det noe veldig og regner sidelengs. Også må vi vell i løpet av dagen finne på noe til middag, slik at vi kanskje kan ha den ferdig til gubben komme hjem fra jobb.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 har akkurat sendt begge barna på akole og bhg... har fyrt i ovnen, og ute blåser det noe så inmari, men ingen regn foreløpig:) Skal ikke gjøre så mye i dag, har ihvertfall ingen planer ennå)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 Godmorgen:) Eldste er på skolen, mellomste er i b.hagen og yngste ligger enda å sover i senga mi. Jeg og mannen sitter nå og spiser frokost. Har ingen planer idag annet enn et besøk fra min mor, og ellers bare kose meg med lille knøttet og slappe av på sofaen..
Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #4 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg nyter fristunden på datan.Lille gullet sover enda.Er glad i å sove =) Har jobbet som en helt her i flere uker,så egentlig skulle jeg ha ferie fra rot og rydding.Men istedenfor sitter jeg å vurderer om jeg skal rive en vegg..!!! Gevinsten blir større kjøkken og plass nok til hele familien rundt bordet,på en gang...Men aberet blir jo å rydde opp det man river..sukkh... Har vunnet forkjølelserunde nr 2 også,så noe sier meg at dette blir gøy. Er akkurat ferdig med den første runden.
Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #5 Skrevet 20. oktober 2008 Har egentlig ikke så mye planer. Vi våkna halv åtte...zzzzz. Vesla har fått mat og ligger på babygymmen og pludrer. Jeg spiser nå! Håper at vinden roer seg litt så det blir en trilletur på oss. Har fått kink i nakken, så jeg må få myket opp den. Vasker klær nå da. Har kjøpt ullklær til barna :-) Blir vel litt husarbeid, om jeg gidder ;-P Ellers så er det veldig lite å ta seg til....alle vennene mine er på jobb. Kan ta en tur til mamma da... idag å! hehe
blond Skrevet 20. oktober 2008 #6 Skrevet 20. oktober 2008 Planen min er å lese bok i dag og henge her en stund, nyte vissheten om at jeg ikke må ut hvis jeg ikke vil.
Mille** Skrevet 20. oktober 2008 #7 Skrevet 20. oktober 2008 Sløve, sløve, sløve, det er dagens planer. Må en tur på butikken å handle inn middag, må vel lage den også, men ellers skal jeg ikke gjøre noe! Har hatt arbeidshelg og i tillegg sovet liiiiite i det siste, så jeg syns jeg fortjener å få slappe av en dag. Må ut å kjøpe klistremerker i ettermiddag også da, etter at jeg har kjørt størsten på håndball. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå