Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg er så dårlig at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg, skikkelig influensasyk med masse feber og grusomt vondt i kroppen,, Men har sesongen begynt allerede? Kan jo ikke sitte å sutre sånn som jeg gjør over en vanlig forkjølelse Er det noe legen kan gjøre om det er influensa foresten? Litt dumt om fødselen skulle starte når jeg er så dårlig :-S
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Man kan jo bli veldig dårlig av en "vanlig forkjølelse" også, da. Om man er dårlig, er man dårlig, uavhengig av hva sykdommen heter... Jeg tror ikke influensasesongen har startet, men det er jo alltid noen som får den først. Kanskje det er du?
Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 Ja det er jo sant, immunforsvaret er ikke helt på topp om dagen så mye mulig en forkjølelse slår ut annerledes enn vanlig nå, men huff :-S lenge siden jeg har hatt så høy feber og vært så dårlig.. Typisk at det skulle komme nå når jeg kan føde hvert øyeblikk. Trodde heller ikke at sesongen hadde begynt, mener å huske at det som regel er rundt juletider det er værst. Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå