Gå til innhold

Noen som skal teste idag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal det,og er ganske spent!! Jeg prøvde en CB eggl.test(for noen sa det kunne funke) den var positiv,men det kan jo være pga at mensen skal komme idag. Men er spent:-) Noen andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg testet med eggløsningstest (strimmel) i dag og fikk fullt utslag på EL enda jeg egentlig skulle hatt tr på besøk. Hadde en Cb digital liggende og klarte ikke dy meg... lyste i mot meg på under 15 sekunder GRAVID! Yes yes yes, jeg bærer på en spire :-)))))

Lykke til med testingen i dag til alle andre håpefulle :-)))

Skrevet

åååå. gratulerer så masse :) jeg testa med strimmel i dag.. var negativ :( men ska ik ha tr før i morgen. så ska vente å se, så teste igjen på torsdag hvis ingenting har skjedd ;) er jo lov å håpe

Skrevet

GRATULERER!!!

Kan man teste med EL-test, altså??=)

Lykke til videre!

Skrevet

Jeg testet med digital i dag, men var fortsatt negativ. Men skal ha IKM denne uken, så får prøve igjen senere denne uken om ikke den slemme tanta kommer;)

Er bare først pp, men med den første så klaffet det med en gang, så håper det gjør det samme nå. Føles som om TR er like rundt hjørne men. Har hatt spiral i et halv år, tok den ut, og begynte med p-pillen igjen og de kastet jeg sist måned. Kan det fosinke graviditeten?

Skrevet

Jeg har ventet TR i morgen, testet negativt i dag tidlig, og nå virker det som om TR kom litt tidlig :( :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...