Kickie Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 Heisann, Er det normalt at livmoren flytter en god del på seg? Når jeg våkner om morgenen er tuppen på livmoren over navlen, men når jeg reiser meg og legger meg ned igjen er tuppen flyttet seg til et par tre cm under navlen.
Maf og lillemann Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 min føltes før litt mindre om morningen, enn om kvelden, og noen ganger mer på høyre side og omvendt =) er 22 uker nå, og føler at det er blitt litt mer stabilt siste 2 ukene (men så er det kanskje det at jeg ikke sjekker så mye lengre heller da...=))
Kickie Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2008 Ja, det skal ikke være lett med alt man bekymrer seg over. Er fremdeles bare 14 uker på vei, så klarer ikke helt å tenke på alt som kan være gale enda (selv om jeg er myyyye flinkere nå enn i 1.tri).
Maf og lillemann Skrevet 20. oktober 2008 #4 Skrevet 20. oktober 2008 he he, skjønner hva du mener! jeg kjenner spark hver dag, men alikevel går jeg rundt å tenker på alt mulig galt- men heldigvis mindre og mindre! har ikke gått opp for meg i det hele tatt at det mest sannsynlig kommer en frisk og levende baby i februar =)
frua Skrevet 21. oktober 2008 #5 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg er også 14 uker på vei. Da jeg våknet i morgen, kjente jeg livmoren som en ballong rett under navlen. Jeg stod opp, la meg igjen og vips så var magen nesten flat - kjente nesten ikke livmoren i det hele tatt. Merkelig, men regner med det er normalt ettersom flere har det slik. Dette er 3. gang for meg, og nå er jeg mer oppmerksom på hvordan magen vokser.
Kickie Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. oktober 2008 Aa, saa utrolig deilig at det er flere som har det helt likt meg! Faar meg til aa slappe saa mye mere av! Min teori er naa at siden jeg alltid maa paa do naar jeg vaakner om morgenen har blaeren presset opp livmoren, men naar jeg reiser meg presser tyngdekraften den ned igjen. Hehe. Ja, det hoeres litt soekt ut, men jeg liker aa finne forklaringer paa ting. (sorry for mangelen paa de tre siste bokstavene i alfabetet, skriver fra jobben i Paris uten norsk tastatur.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå