Gå til innhold

hvordan ser skyggestrek ut? Billigstrimmel...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg testet på morgenurin i dag. IKM er onsdag/torsdag denne uken.

Controllstreken kom sef opp som vanlig, men der som teststreken er kom det opp en slags skygge uten farge. Nesten som om den skinte litt og var blank.

Hva er dette? Klart negativ test eller?

får vente med ny test til envt IKM har vært. Og kjøpe en CB Digi. Dette her med tolking opp og i mente tar virkelig på altså:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei;)

Jeg har også sett det på min billigtest, men sjekket to ganger etter det, men de andre ble også negative.. Jeg har og IKM onsdag el torsdag,så skal prøve å teste litt senere i uken... Men liker ikke denne ventingen;)

Har du menssmerter?

Jeg begynner å få, men håper så inderlig at den ikke kommer...

Men får håpe at den skyggen du så var riktig;)men ta en ny test nærmere IKM;)

Skrevet

Hei og takk for svar:)

Jeg har begynt å få murringer jeg også, så dette lover dårlig. Buhu:(

Må si jeg er veldig svak for testingen, og du er jammen god som klarer å la være å teste. Dette her må jeg bare klare å slutte med altså, pengene fyker jo!

Kjøpte en QR på apoteket på vei hjem fra jobb, testet nå og ble jo sef negativ. kunne vel ikke vente noe annet. Bare å stålsette seg for ny PP tenker jeg. Skal uansett ikke teste før fredag hvis mensen da ennå ikke har kommet:)

Lykke til for deg og, håper din tr ikke kommer:)

Skrevet

Jeg er ganske så utholdmodig selv jeg.. hehe... de gangene jeg har testet, har det vært alt for tidlig;) men venter noen billigtester i posten nå, reiner med at de kommer i morgen.. og jeg tviler på at jeg klarer å la de ligge altså.. heehe:P så blir nok en test til i morgen..

Helt enig, penger flyr.. og det er bortkstet når det bare er negativt;)med førstemann klaffet det jo med en gang.. da var det ikke engang planlagt, men nå som det er det virker ikke kroppen min som den skal;)hehe.. Du får ha lykke til med neste test;) og si ifra hvordan det har gått;)

Skrevet

Det er nesten ikke mulig å se skyggestreken på billigstrimler, men om du studerer godt så ser du den ;O) men er det ingen farge på den, så er den desverre negativ.

Jeg testet i dag jeg å, litt mer gal enn dere kanskje, hehe 7 dager etter positiv eggløsningstest liksom, den ble jo sef negativ den hehehe...

Tidligste billigtesten har slått ut på meg var 9 dager etter positiv EL test, men da tok jeg testen og gikk i dusjen, og når jeg var ferdig ca 10min, så så jeg den andre streken også ;O))) Så jeg venter altid 10min før jeg kaster strimlene.

Vil kjøpe CB i morgen å se, men er nok alt for tidlig, må nok vente ihvertfall til onsdag.

Skrevet

Hehe... jeg må nok si jeg er like ivrig;)

Jeg testet dagen etter eggløsning. haha, og kan ikke si den var positiv nei:)jeg missunner de som får positivt flere dager før IKM. Med førstemann fant jeg ikke det ut før uke 6, men hadde ingen symptomer på det og heller ikke planlagt- fant det tilfeldigvis ut hos legen og dagen etter jeg fant det ut, begynte jeg å spy- helt sikkert psykisk.. Men spørs om de 5 testene jeg har bestilt holder fram til helgen;)hehe... svir av alle pengene på tester vettu;)da snakker vi desperat.. hehe.. samboeren min blir helt rørete av meg:):)

Skrevet

hei dere..... lurte litt på d du skrev Mamma til 2 gutter.... Venta du 10 min før den var positiv?? og d stemte?? eller blir de falsk positiv da?? så nysgjerrig, for har sånne strimler selv, har ikm i morgen, og håper jo den ikke kommer da. testa negativ i dag med strimmel, men håper jo enda

Skrevet

Ja, det tok meg ca 10min å dusje, og den streken sitter nå og ser på barne tv, han blir 2år neste mnd ;O))))

Skrevet

Har også hørt at de slår seinere ut enn CB, men akkurat den gangen så slo den ut tidligere, dagen etter slo CB digital ut.

Skrevet

hihi.. så pass... litt morsom måte du sa d på.. :P måtte flire litt..

stor gutt han blir da :)

Skrevet

Rart at det er så forskjellig fra person til person... Jeg og vil finne det ut tidlig(selvom jeg kanskje har gjort det og at den var negativ...):)men det fortrenger jeg.. hehe:P

Men er ikke så mange dagene igjen nå til IKM:)så håpe håpe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...