babyandme Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 bare lurte på hvor mange her som har blitt gravid med den? tror jeg har hatt eggløsning nettopp eller at den snart er over. Er 3,5mnd siden fødsel og kobberspiral ble satt inn. Kan den stoles på eller bør jeg kjøpe angrepille i tillegg denne ene gangen? kan ikke bli gravid etter såå kort tid etter fødsel...:-/ men om jeg kan unngå hormonene hadde jo det vært bra..
Feliz31 Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 jeg ble gravid med kobberspiral, den fungerte i ca et halvt år på meg før jeg ble gravid med den. Som regel skal den jo være 97 % sikker. Jeg vet lite om disse angrepillene og kan ikke si noen om hvorvidt du bør ta de eller ikke. I utgangspunktet ville jeg ha tenkt at man er sikker når man har kobberspiral, men nå sitter jeg jo her med voksende mage.... Ammer du er sjansene enda mindre for å bli gravid vil jeg tro.
babyandme Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2008 Takk for svar.. jeg satt inn spiralen da det var gått 3mnd siden fødselen og jeg burde jo kunne stole på den.. men kanskje jeg burde kjøpe pillen. Er usikker. Kanskje litt mye hormoner å utsette kroppen for sånn rett etter fødsel? jeg ammer men gir også mme så vet ikke hvor mye det beskytter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå