Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg vet ikke om dette er riktige forum å skrive i men.. Jeg lurer på om jeg er gravid igjen, tok abort i juni, da jeg ble gravid og det ikke var planlagt.. Var mye surr pga bf ville ikke ha barnet og vi var ikke sammen lenger å vi hadde vert gjennom mye.. Jeg var veldig i tvil om jeg ville beholde det eller ikke pga det... Men det endet til slutt med abort.. Nå har jeg misstanker om at jeg er gravid igjen... Har veldig stikking i magen, mensenmurringer på en måte... Er veldi trøtt og sliten, brystene har blitt litt ømme og hovene areolaene er mørkere og har plutselig fått veldig mye kviser og slikt. Var litt småsvimmel og kvalm tidligere idag.. Akkorat samme symtomer som sist på samme tid.. Vis jeg er gravid er jeg 3+2 nå.. Siste mens startet 2.okt og varte i ca 4-5 dager, har en syklus på ca 20-26 dager, har veriert litt.. Nå sitter jeg å venter på at mensen ikke skal komme eller komme.. jeg vet ikke hva jeg vil... Men alt er likt som sist og jeg har en følelse av at jeg er gravid.. Hva tror dere??
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Ta en gravididtetstest så får du klarhet i det. Hvorfor bruker du ikke prevensjon hvis du egentlig ikke vil ha barn???
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg ble gravid på p-piller de to andre gangene og.. 1 gang enda med spontanabort...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå