Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 har vært rundt å sett litt. men vært med venninner da å da får jeg ikke helt roen i meg til å se meg om.. men om noen har noen tips så tar jeg gledelig imot
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 Hei igjen , jeg som svarte på deal.no spm ditt De har to reflex butikker i kristiansand s Barneland og Mary Nett, slik jeg forstod det av nettsidene var det kun barneutstyr på Barneland da!
Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #3 Skrevet 19. oktober 2008 hehe takk for svar. ja, var på barneland å så, men er ikke lett når en ikke er alene hehe.. så noen på finn.no til 300kr da.. som bor i kr.sand. har jo hørt om så mange som svindler der. så da kan jeg heller gi og få i hånda. mye bedre det
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #4 Skrevet 19. oktober 2008 Greit når man kan hente varene selv på finn.no, da er man sikker på at man får det man skal, kan til og med se på varen før man betaler! Fordelen med å kjøpe i butikk er jo at man har garanti på varen, men 300kr for lekegring var jo veldig billig da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå