proud mama Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 hei hei! er det flere som nettopp har startet å prøve slik som oss? vi går inn i vår 3.pp så snart tr er ferdig. det er en spennende tid vi er i nå. men vil jo gjerne at det klaffer tidlig slik at man kan gå over til 1. tri og faktisk være gravid:)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Vi er inne i vår 2 pp. Har el i disse dager, ikke helt sikker på når. Driver og tester med el-tester men de gir ikke utslag, og ifølge relativt normale sykluser så har jeg el et sted mellom 17 og 21 denne mnd. Så blir spennende å se :-) Lykke til
Stine? Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 Er inne i 3pp her:) Hadde el forje uke, så Forventet mens den 29. Håper at den ikke dukker opp:) Lykke til
tulipp Skrevet 20. oktober 2008 #4 Skrevet 20. oktober 2008 Samme her, har vel eggløsning om et par tre dager tror jeg.. Spennende å se..Har ikm 5,6, eller 7 nov viss jeg skal følge min tullete syklus.... Masse lykke lykke til....
proud mama Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. oktober 2008 så koselig at det er mange av oss nystartede her! Jeg har ikke el før om to å en halv uke, å uheldigvis kommer svigers på besøk hele helga i min el periode! Typisk! så det skal bli en spennende helg... masse lykke til til dere også!
Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #6 Skrevet 20. oktober 2008 Har nettopp gått inn i vår tredje pp vi også. Venter på at mensen skal bli ferdig og regner med å ha el 31.10 - 02.11 en gang.. newlyweds: som deg så vil jeg også ha svigers på besøk når el er. Har ikke helt funnet ut hvordan det skal gå for vi har ganske så tynne vegger i huset.. Typen lurer på om han skal si det rett til de at de må gå seg en tur så vi får hatt oss litt, men det blir litt for flaut syns jeg
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 20. oktober 2008 #7 Skrevet 20. oktober 2008 jeg går å venter på TR nå. Forrige syklus var på 39 dager, og idag er jeg på dag 42. Spotta og hadde mye murringer på lørdag. Men ikke noe antydning til TR nå. Hva skjer??? Kan den ikke bare komme da, så jeg går inn i 3 pp.
man78 Skrevet 21. oktober 2008 #8 Skrevet 21. oktober 2008 Hei, Er i 2 PP. Venter mens igår/idag, men håper den ikke kommer.... Testet negativt på lørdag. Venter i spenning...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå