Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 Uff, det må være en lidelse jeg har:) Har 2 små, ei jente på snart 3 år og en gutt på snart 7 mnd. Har ikke tenkt å få flere på noen år. Selv om jeg har vært ekstremt kvalm i 2 svangerskap , ikke har sovet en hel natt på et halvt år osv så kjenner jeg at jeg blir helt tussete når venninner blir gravide og sånt.. Synes de er så heldige som får gå gjennom en graviditet og få et nyfødt lite vidunder.. Jeg virkelig elsker barna mine og å være mamma over alt på jord, føler det er det som er meningen med livet for meg.. men jeg liker jo ikke å være sengeliggende å spy halve dagen pga intens kvalme halve svangrskapet, være trett og uopplagt, være konstant sliten og trett de første mnd etter fødselen pga søvnmangel osv.. Synes det går mye lettere nå som minstemann er blitt over et halvt år, sitter å fantaserer om navn på en eventuelt nr 3, tenker på hvilken aldersforskjell som er gunstig osv.. Men tviler på jeg noengang kommer til å bli kurert for denne babygalskapen..
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 Er ikke kurert enda jeg, og jeg har 3 stk på 10, 8 og 4 år. går ikke en dag uten at jeg lurer på å få en til.............men mannen vil ikke så da..... Føler liksom ikke at flokken er komplett, rart for det er jo igrunn travelt nok som det er, men føler alikevell at et barn mangler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå