Gå til innhold

Er det virkelig mulig


Anbefalte innlegg

Skrevet

å få bekkenløsning i uke 9 ?

Er 2 gangs fødende og vet med sikkerthet hvordan det er å ha bekkenløsning.Men fikk ikke det før i 7ende mnd med førstemann,

Nå er jeg 9 UKER og er superplaga med nøyaktig samme smerter.Det kan da ikke være mulig ? Hva mener dere og er det noen her inne som opplever noe lignede ?

 

Ha en fin natt folkens :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei i natten, Axelia :-) Joda, så visst er det mulig. Jeg venter mitt tredje barn nå, og fikk mistanken om at jeg var gravid da det smalt i symfysen/bekkenet allerede på den dagen da jeg ventet menstruasjonen. Det vil si i min uke 5/6. Det er helt vilt...Jeg har dog vært plaget med bekkenet både under og etter mine to tidligere svangerskap, så jeg hadde ingen illusjoner om å slippe unna denne gangen heller. Men syntes det var i tidlig ja... :-)

Skrevet

Fullt mulig ja.. jeg også fikk smerter veldig tidlig med andremann.. ble så ille på slutten av sv.skapet at jeg vurderte krykker og sklilaken i senga...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...