Axelia Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 å få bekkenløsning i uke 9 ? Er 2 gangs fødende og vet med sikkerthet hvordan det er å ha bekkenløsning.Men fikk ikke det før i 7ende mnd med førstemann, Nå er jeg 9 UKER og er superplaga med nøyaktig samme smerter.Det kan da ikke være mulig ? Hva mener dere og er det noen her inne som opplever noe lignede ? Ha en fin natt folkens
dinadina Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 Hei i natten, Axelia :-) Joda, så visst er det mulig. Jeg venter mitt tredje barn nå, og fikk mistanken om at jeg var gravid da det smalt i symfysen/bekkenet allerede på den dagen da jeg ventet menstruasjonen. Det vil si i min uke 5/6. Det er helt vilt...Jeg har dog vært plaget med bekkenet både under og etter mine to tidligere svangerskap, så jeg hadde ingen illusjoner om å slippe unna denne gangen heller. Men syntes det var i tidlig ja... :-)
babyandme Skrevet 19. oktober 2008 #3 Skrevet 19. oktober 2008 Fullt mulig ja.. jeg også fikk smerter veldig tidlig med andremann.. ble så ille på slutten av sv.skapet at jeg vurderte krykker og sklilaken i senga...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå