Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 hei hei. vet ikke helt hvor jeg skal begynne.... men er barn av alkoholiker.. gått i terapi i 7 år ca. er vel ca 4 år siden jeg var ferdig me det. da aldri hatt det bedre:) har en datter på 1.5 år... mann... gift.. går på skole.. jobber... å alt skal gå opp.... men er så sinnsykt deppa... sliter me å måtte sjekke ting flere ganger at det er gjordt. aldri opplevd før.. stoler IKKE på meg selv i forhold til jobben å ellers med ting jeg gjør.. angst for å gjøre feil å ikke bra nok jobb.. har bare vikariat ut januar nå... å tenker litt igjen på ting fra barndommen... men ikke veldig. Men føler meg veldig deppa... eller UTSLITT... men føler jeg IKKE har grunn til det for egentlig burde jeg bare være glad for at jeg har det som jeg har det. som har mann å et nydelig barn på 2 år. huff vanskelig å forklare for føler det er mye på en gang... men er det noen som har råd til meg? mannen min sliter også litt med samme som meg med dårlig selvtillit... følermeg sur å irritert hele tiden... råd motaes med takk!!!!!
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Hei! Høres ut som du har en form for deperasjon. Ta deg en tur til legen din og forklar han/hun hvordan du har det. Lurt å ta tak i dette før evt. deperasjonen utvikler seg videre. Har det litt på samme måte som deg, men jeg har fødselsdeperasjon da. Føler meg helt utbrent og deppa hele tida. Har vært sykemeldt i flere uker nå for å slappe av. Har blitt bedre. Skal faktisk til legen idag igjen. Ta vare på deg selv.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 hei å takk for svar. ja jegburde nok det... men er så redd for å bli sykemeldt....ga jobben som jeg bare har til januar å redd jeg ikke får videre da om jeg bli sykemeldt....for tror det er mulighet fordet.... tror ikke mannen min vet hvor ille jeg har det. prøvde å snakke me han å går, men vanskelig siden han også sliter littliksom....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå