fjollefrua Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 Har de siste 5 dagene blitt helt sånn "borte" i noen minutter hver dag. Har vært panikk/hylskriking minimum 30 min hver kveld. Idag har hun hatt 5 anfall... Fikk mld av moren nå istad. Da satt de på sykehuset og må bli der i natt for utredning for epilepsi... Uff, jenta er 2 mnd gammel bare. Klarer ikke å sette meg inn i hvodan foreldrene har det nå. Jeg hadde hatt litt panikk tror jeg...
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 Uff:o( Trist på så små barn ( Mange lykkeønskninger herfra, til familien.
Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #3 Skrevet 19. oktober 2008 Bare en liten oppmuntring: jeg har epilepsi med den typen anfall (bortfallsanfall), og det går helt fint altså Jeg har levd helt som normalt, og tenker nesten aldri på det (enda jeg i perioder har hatt vesentlig mer enn 5 anfall om dagen). Mye fine medisiner, og det trenger slett ikke bety at hun vil få krampeanfall og sånne ting. Jeg får til og med lov å kjøre opp så lenge jeg tar medisinene mine Dessuten kan man vokse det av seg siden Håper det går bra uansett utfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå