Gå til innhold

erfaring med Deal.no??

Anbefalte innlegg

Skrevet

kunne tenkt meg å bestille ei lekegrind derfra 80x80 til 890kr.

men jeg er veldig skeptisk til å bestille fra nettet, men jeg syns de blir så dyre i butikkene..

noen som syns det er greit å bestille derfra? noen som har hatt noe kluss med de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen erfaring med deal.no, men tenker at det kommer sikkert frakt i tillegg til de 890kr ?

Da ville jeg heller kjøpt MyGate multigitter på reflex til 300kr mer, den har port, som gjør at det ikke er så tungt for ryggen å legge ned/ta opp barnet, du kan bruke den som trappegring og grind til å ha foran ovn/peis.

Det er en 3 i 1 grind

Skrevet

Vi kjøpte pc derfra for noen måneder siden, og da ble det MYE tull altså.. de påsto at de ikke hadde mottatt betalingen, og sendte derfor ikke pcen. Vi ringte og klarnet opp i saken, og pcen ble sendt. Vi fikk hentelapp i posten og dro på postkontoret for å hente den. Da hadde postkontoret fått beskjed av deal.no om at vi ikke hadde betalt igjen(!!), så de sendte tilbake pcen. Vi ringte atter en gang og kjeftet og smelte, de beklagde seg og sendte pcen igjen.. og da endelig fikk vi den! Det tok maaange uker før dette ble i orden. Men tror det vanligvis er et fra nettsted altså, at vi bare var uheldige. Men det er iallefall vår erfaring :)

Andre??

Skrevet

tusen takk for tipset :D

ja. hadde kommet på 179kr i frakt :/

Skrevet

Bare hyggelig :-)

Da taper du ikke så mye penger på å kjøpe på reflex f.eks, og etter å ha lest erfaringen fra hun med pc'n er det kanskje best å skyggen unda deal.no, hehe

Skrevet

oi for noe pes :S akkurat derfor jeg er så skeptisk til å bestille fra nettet.

dytter den for deg jeg

Skrevet

Har bestillt derfra og er fornøyd, lekegrind og en del annet.

Pakkene levert på døra fraktfritt. Gjelder hvis man bestller bare ting til barn. Utstyr og leker.

Skrevet

Jeg kjøpte meg pc der da jeg var student. 6mnd avbetaling... Ble bare kaos. Greit nok at jeg fikk pc'en til rett tid osv, men de avbetalingene tror jeg gikk i surr for dem. Noen ganger trakk de rett fra konto (avtalegiro), så kom det plutselig ei regning. Så viste det seg at jeg hadd både blitt trukket automatisk, og betalt faktura... Dette skjedde flere ganger...

Skrevet

Har kjøpt vogn derfra,og det var ikke noe tull i det hele tatt,alt gikk greit og kjapt. Gratis frakt fikk jeg og.

Jeg handler alt fra nett jeg.

Skrevet

gratis frakt på barneutstyr? fant ikke det noen plass.

betaler dere kontant når de leverer på døra?

Skrevet

Bestilte vogn derfra på tirsdag forrige uke, hentet den på postkontoret på lørdag.

Kjempefornøyd med både pris, hurtighet OG gratis frakt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...