~~DoraDora~~ Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 Du har fått besøk av ei god venninne, og har lagd to glass med Smoothie til dere (et til deg og et til henne....det var ikke mer smoothie igjen etter dette) På vei inn i stua tar du en slurk av glasset ditt. Ett sekund etterpå lander ei bananflue på toppen av smoothien på det andre glasset (glasset til venninna di). Hva gjør du ?
Gjest nickedokka Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Spørs hvordan venninna er, det=) Hadde det vært venninna mi hadde jeg gått inn med smoothiesene, sagt hva som skjedde og latt henne få min hvis hun ville ha den. Og hun ville ha svart noe a la "ingen har dødd av ei flue. Kom med den" og så hadde hun syntes at jeg hadde vært hysterisk. Hadde det vært noen mer pripne ville jeg nok holdt kjeft om hele flua...
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 hadde nok hentet ei skje å fjernet den om hun ikke hadde sett den ennå. Det er jo ikke farlig:) vist hun har sett det, har jeg fortalt henne hva som hr skjedd, og latt henne velge selv....)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 20. oktober 2008 #4 Skrevet 20. oktober 2008 Hadde nok gitt venninna valget. Og hun hadde ledd av meg, fjernet flua med fingeren (bare for å vise hvor lite det bryr henne) og drukke sin smootis og ikke tenkt mer på det.. Til vanlig hadde jeg også gjort det, men må innrømme at igår gikk hele biolaen i vasken, glasset i oppvaskmaskinen og jeg fant meg ett nytt glass.. Hender jo ofte om sommeren at det havner litt innsekter på maten ute i hagen, vifter jo bare de vekk da, men akkurat i det siste synes jeg fluer er så forferdelig ekle..ysj;(
~~DoraDora~~ Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. oktober 2008 Tøffe dere er da Jeg må nok innrømme at jeg da er det dere kaller prippen Hadde aldri drukket av glasset. Jeg er også så prippen at jeg passer på at ingen insekter lander på maten min om sommeren, og skulle det skje, ville den gått rett i søppelbøtta :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå