Ronja65 Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 Husker Karomammas innlegg som jeg aldri fikk svart på tidligere.....Vi har en del av det her også....Noen ganger så tenker jeg at hun er verre en den verste fjortis......Sukk. Men så er de fryktelig go i mellom slagene da... Så Karomamma... jeg synes fjortiser nesten er lettere å handskes med... det er jo fint... det blir ikke verre altså...:-))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Bare vent til vesla blir fjortis du Ronja............moahahahahaha;-D Da kan hun bo på hybel sammen med lille rosa, med storesøstre som støttekontakter;-D Mens vi er på spa og kafebesøk hos hverandre! Det blir artig:-)
Ronja65 Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2008 ÅÅÅÅ neiiii.. Blir det verre altså...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. oktober 2008 #4 Skrevet 26. oktober 2008 You bet!!! Moahahahaha:-) Derfor er kaffe og spa å anbefale:-))
Babyonboard ;-) Skrevet 28. oktober 2008 #6 Skrevet 28. oktober 2008 Hehehe... Har begynt å få en forsmak på de tenårene her også.... grøss... Sutring og grining... uten mål og mening... Værre en meg når jeg er skikkelig pms!!! Har prøvd å være rasjonell og spurt hva hun vil... Gjett at jeg fikk svar! hahahaha.... Enda større gap og høyere vræl!!! Har skjønt etterhvert at hun vet ikke selv hva hun vil engang. Hun vil bare grine ;-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå